Heidfeld: KERS nám v Malajsii moc nepomůže

Rozdíly ve srovnání s Austrálií budou minimální.
Všichni jezdci, kteří mají ve svých vozech systém na rekuperaci kinetické energie, doufají, že v Malajsii budou díky němu ve větší výhodě než v Austrálii. Mezi ně patří i Nick Heidfeld, který se však nedomnívá, že rozdíly budou velké. Hlavní přínos KERS vidí na startu závodu.

"Tady je jedna z nejdelších rovinek před první zatáčkou, takže by to mohlo na startu pomoci. Skutečnost, že tu máme delší rovinky, nemá moc velké dopady na čas na kolo a na výsledky použití či nepoužití KERS. Rozdíl vůči Melbourne je celkem malý, menší, než jsem doufal. Myslel jsem si, že na tomto okruhu s dlouhými rovinkami bude KERS velkým přínosem, ale zas takový rozdíl vůči Melbourne to není," řekl Heidfeld pro Autosport.

V Austrálii KERS použily týmy Ferrari, McLaren, Renault a BMW Sauber u Nicka Heidfelda. Všichni tito jezdci se shodli na přínosech na startu závodu a Heidfeld potvrdil obavy Jensona Buttona z defenzivní síly KERS.

"Měl jsem těžce poškozený vůz, který byl pomalý. Za mnou bylo několik rychlejších vozů, ale když měly lepší výjezd ze zatáčky a mohly by se pokusit o předjetí, pustil jsem KERS, a tím jsem jim to znemožnil. To byl ten největší rozdíl. Bohužel se tohle dělo, když jsem byl na dvanáctém místě," dodal Heidfeld.
Sledujte F1Sport.cz na Facebooku Další článek
14. prosince | Pro @charouzracing budou v příštím roce závodit Louis Delétraz a Antonio Fuoco z Jezdecké akademie Ferrari.
13. prosince | Podle ruské zpravodajské agentury TASS potvrdí Williams v pátek Sergeje Sirotkina.
11. prosince | Podle odkaz je nyní favoritem na sedačku u Williamsu Sergej Sirotkin.