V pátek večer se konalo tradiční setkání jezdců s ředitelem závodu. Trvalo nezvykle dlouho.
Setkání jezdců s ředitelem závodu Michaelem Masim obvykle trvá jen krátce. Tentokrát se však podle Auto Motor und Sport protáhlo na 1,5 hodiny. Hlavním tématem byly pneumatiky a defekty, ke kterým došlo v Baku. Na otázky odpovídal prostřednictvím videokonference Mario Isola.
Mnoho dotazů měl Sebastian Vettel. Jezdec Astonu není spokojený s produktem, který Pirelli nabízí. Vettel má starost o bezpečnost svou i svých soupeřů tak trochu v popisu práce. Od roku 2010 je jedním z ředitelů Asociace jezdců grand prix (GPDA).
Atmosféra na jednání byla prý konstruktivní. Isola samozřejmě také vysvětlil svou teorii, že pneumatiky v Baku praskly proto, že tlak vzduchu v pneumatikách příslušných týmů byl nižší, než si sami vypočítali. Pirelli už naznačilo, že nemuselo jít o úmysl. Před víkendem stanoví minimální startovní tlaky, které vychází ze simulací a dat od týmů. V Baku se měla realita od těchto simulací lišit více, než je obvyklé.
Hamiltona zajímalo, proč nepadl trest
Lewis Hamilton se poté obrátil na technického šéfa FIA Nikolase Tombazise s dotazem, proč nebyly uděleny žádné tresty. Odpověď byla krátká a stručná: nemohli prokázat žádné pochybení. Ozval se také Max Verstappen, který svého soupeře ujistil, že jeho tým dodržel všechna pravidla.
Žluté vlajky a safety car
Michael Masi už v Baku oznámil, že podle jeho názoru všichni jezdci v místě Verstappenovy nehody nezpomalili dostatečně, přestože tam byly vyvěšeny dvojité žluté vlajky. Masi připomněl jezdcům, aby byli příště v podobných situacích opatrnější.
Po Baku se na nehodu Verstappena někteří dívali ještě z jednoho úhlu – nechápali, proč safety car vyjel tak pozdě. Ředitelství závodu to trvalo 1,5 minuty.
Masi se za to jezdcům omluvil. Příště by měl být Bernd Mayländer vyslán na trať rychleji.