Hamilton s prodloužením smlouvy nepospíchá, ale u McLarenu chce zůstat

netes  |  30. 11. 2011 11:45
padadu  |  29. 11. 2011 22:14

Lewisi, doufam, ze nepomyslis na zadni vratka a boj o volnou Red Bullackou sedacku

vrichtt  |  29. 11. 2011 22:18

si myslím,že mimo jiné by tohle neudělal..pokud bude na straně McL Ron Dennis..už jen kvůli němu by to neudělal..na to mnozí zapomínají

.kotrba.  |  29. 11. 2011 17:05

já si myslim že si Ham a Mcl za tuto sezonu nemají co vyčítat, stejně jako dělal chyby Hamilton dělal je i Mcl...

příští rok se musí obě strany snažit minimalizovat chyby.

Ham letos udělal 3 nádherná vítězství a jako jedinný pilot porazil RB v kvalifikaci a to o něčem taky svědčí. Držim palce do další sezony

alesss  |  29. 11. 2011 19:24

Souhlasím s Tebou, Hamilton je nejkomplexnější špičkový jezdec. Je to v něm od malička, to neztratí za jeden rok. To odborníci u týmů vědí dobře, a to co zde z něj dělají diskutující je spíš jejich zbožné přání, než pravda.Letos byl po Vettelovi výsledkově druhý nejlepší v poli, nikdo toho nedokázal ze zbytku pole víc. Že zaplatil dan za to, že je dravý závodník s chutí závodit za každou cenu je pravda, ale to nic nemění na jeho umění. měl kolize, z větší části se sporným viníkem, a min ve dvou případech zaviněné startem z hlubších pozic díky chybám teamu. To jsou fakta. Zbytečně máte o jeho budoucnost starosti, nedovedu si představit, za koho by ho McL vyměnil. A že Button dopadl letos lépe? Ano, ale to je důkaz toho, že zas až tak o to upřednostnování u McL nejde a také je to důkaz toho, že na něj Alonso před lety neměl, nedokázal si s ním poradit, tak jak Button letos. takže Alonsova trapná anabáze u McL padá na jeho hlavu.

vrichtt  |  29. 11. 2011 22:15

ten neúspěch Alonsa za působení u McL jde úplně na vrub toho nevychovaného fracka španělskýho..a to ještě má na svědomí to udávání vlastní stáje...a další hnusárna...věděl dobře,že Flavio posílá do zdi jeho partáka a nehnul brvou..to není člověk,ale lidský clon:-@

"Letos byl po Vettelovi výsledkově druhý nejlepší v poli, nikdo toho nedokázal ze zbytku pole víc" to je z nějkýho jinýho světa? Výsledkově byli lepší než Hamilton 4 jezdci Spoustu závodů zajel průměrně a udělal dost chyb, celkem se divím, že ho takhle někdo může chválit.

Zatracený Mitsubiš  |  30. 11. 2011 10:51

hehe, pak, že tu je převážná většia rudých fanatiků
Tipický příklad šedo-fanatic-fans a toho, jak udělat z totálně zpackanýho a neprofesionálního, letošního výkonu, výkon hodný nejvyššího.

Jimm F1  |  29. 11. 2011 13:23

Ono je to hlavně tím, že je v tuto chvíli na dráze střet 3 generací - nejstarší Schumacher (jeho generace konkurentů jako Hill, Hakkinen, Villeneuve, Irvine, Coulthard končila už většinou po roce 2000). Tato nejstarší generace (dále už jen průměrní Barrichello a Trulli) se začala prosazovat v 1. půlce 90. let a ovladla F1 (díky Schumacherovi) až do roku 2004.

Další generace pilotů jako Alonso, Raikkonen, Button, Webber, Massa díky Schumacherově dominanci nebyla zpočátku tolik vidět (v podstatě jen Alonso a Raikkonen. Webber a Massa byli zahrabaní v max průměrných týmech, Button byl jak na houpaččce - jednou velká naděje, podruhé zklamání, to vše díky nevyrovnanosti vozů které jezdil). A než součaní topjezdci této generace dostali odpovídající železo, tak mezitím přišla už další (půl)generace velmi talentovaných pilotů a na Webbera a Buttona se krátce skoro zapomnělo.

Hamilton, Kubica, Vettel, Rosberg - nastoupili do F1 2006-2007 a všichni se téměř ihned prosadili a dokázali svoje kvality, narozdíl od předchozí generace pilotů, kterým to trvalo déle. Vždyť s Buttonem se začalo počítat až s jeho vítězným rokem 2009, podobně s Webberem díky jeho prvnímu vítězství v téže roce. To už však byl Hamilton mistrem světa, Kubica i Vettel už měli první vítězství, jedině Rosberg získal jen stupně vítězů (zatím neměl dobré auto).

Také díky tomu, že všichni (kromě Webbera) současní špičkoví jezdci nastupovali do F1 velmi mladí, tak mají ještě dost let před sebou a můžeme se těšit na spoustu pěkných soubojů.

Vittorio.Jano  |  29. 11. 2011 13:09

Jen jestli ho bude chtít MCL po letošní sezóně..

Jimm F1  |  29. 11. 2011 13:51

Hamiltona chce každý tým v poli. Ale jen málokterý může splnit jeho očekávání ohledně výkonnosti (aby mohl bojovat o titul, takže v úvahu připadá jen top4-5) a je mu ochotný zaplatit dostatečnou částku (doby štědrých automobilek typu Toyota už jsou pryč, takže to také chce, aby o pilota měli zájem sponzoři týmu, nebo aby si je jezdec přivedl (jako Alonso do McLarenu a pak Ferrari)). A pak ještě, jestli si jezdec rozumí s týmovým kolegou a týmem (což nenastalo naposledy v případě Alonsa v McLarenu, jinak se to už moc neděje, doby jezdců s vlastními názory a různými neřestmi jako třeba v 70. a 80. letech jsou už pryč)

Raiky  |  29. 11. 2011 12:53

Podle mě Hamilton zůstane na 99 procent u MCL. Ferrari má Alonsa a Brit by to měl z prosazením se mezi jižanskýma náturama asi těžký. Totéž RB. Tam je numero uno Vettel a navíc je tam strejda Marko... tam by se asi taky zrovna lehce neprosazoval

King-Eracer  |  29. 11. 2011 12:56

No Ham sice Brit je ale vůbec to není ten typický brit ba naopak se hodně často chová jako jižan. S porovnání s Buttonem je to nebe a dudy.

DanArmitage  |  29. 11. 2011 12:56

No, Marko prý stál za Hamiltonovou návštěvou u RB, po které se objevily dočasné spekulace, že by mohl mít namířeno právě tam.

Hamilton si ale letošní sezónou dost podřezal větev pod nohama. Ne že by se z něj stalo neprodejné zboží, spíš všichni zostražitěli.

Raiky  |  29. 11. 2011 13:00

Každopádně na něj bude po letošku upřena větší pozornost. Bude muset ukázat, že se dokáže odprostit od os. problému a zase se věnovat jen závodům. okuto nepodaří, tak ho možná čeká podobný osud jako Villeneuva juniora


1 2 3 4

16:53 | Hamilton jde před sportovní komisaře kvůli nerespektování dvojitých žlutých vlajek.
14:18 | První závod F2 vyhrál Armstrong. Piastri devátý, Čou se roztočil a dojel na chvostu pole. V závodě byly 2 safety cary, jeden (resp. dva) virtuální.
8:49 | Podle Pirelli je střední směs jen o 0,3 s pomalejší než měkká. Tvrdá pak o dalších 0,6 s.
20:52 | Podle Ferrari nehodu Leclerca přežilo šasi i pohonná jednotka.

GP Saúdské Arábie 2021

Pátek 3. prosince 2021
1. trénink Hamilton
2. trénink Hamilton
Sobota 4. prosince 2021
3. trénink Verstappen
Kvalifikace 18.00–19.00
Neděle 5. prosince 2021
Závod 18.30