Lewis Hamilton připustil, že zadní pohyblivé křídlo pomáhá jezdcům při předjíždění v některých případech až příliš, přesto tento systém považuje za dobrý.
Systém snižování odporu vzduchu zadního křídla, jenž navyšuje maximální rychlost vozů, je v letošní sezóně novinkou. V závodech ho jezdci smí použít jen pro předjetí soupeře, a i když FIA nastavuje úseky pro aktivaci křídla okruh od okruhu, někdy usnadní práci pilotům až příliš.
"Díky DRS se snadněji přiblížíte jinému jezdci," hodnotil Hamilton. "Umožní vám soupeře dohnat a předjet ho, takže je to dobrá věc. Dřív bylo předjíždění velmi těžké. Snažíme se dosáhnout toho, aby se jezdci mohli dostat do pozice, kdy budou moci předjet."
"Samozřejmě se stane, že kolem někoho projedete ještě dřív, než jste v brzdné zóně. Minulý víkend jsem takhle předjel Michaela (Schumachera) a mohl jsem se vrátit zpět do závodní stopy, takže to bylo až moc snadné. Díval jsem se na záznam a Eddie Jordan řekl, že to byl mimořádný manévr. To ukazuje, co o tom ví."
Hamilton pronesl tato slova na diskuzním fóru s fanoušky v továrně McLarenu. Kromě DRS pochválil také pneumatiky Pirelli. Spolu s britským jezdcem se fóra zúčastnil Kamuj Kobajaši.
"DRS je dobrý systém," řekl pilot Sauberu. "Na začátku sezóny jsme měli obavy, protože to byl nový systém a nevěděli jsme, jestli je bezpečný. Po pár závodech je vidět, že je unikátní. Je důležitý také z hlediska psychologie, protože neslouží jen při předjíždění, někdy ho musíme použít pro dojetí jezdce o kolo zpět."
Jedním z dalších témat diskuze byla formule 1 v USA. Šéf McLarenu Martin Whitmarsh prohlásil, že by měly být v kalendáři dvě Grand Prix Spojených států. Smlouvu má zatím jen jedna, příští rok se pojede v Austinu.