Hamilton marketingově táhne, nejvíce ze všech sportovců

Hamilton marketingově táhne, nejvíce ze všech sportovců

Lewis Hamilton je po marketingové stránce nejlepším současným sportovcem světa.

Časopis SportsPro vyhlásil Lewise Hamiltona „nejobchodovatelnějším” sportovcem na světě. Z hlediska marketingu a reklamy podle časopisu nemůžete sáhnout po větší hvězdě. Pilot Mercedesu porazil i takové osobnosti jako jsou Cristiano Ronaldo, Lionel Messi nebo mistr světa MotoGP Marc Márquez.

Hamilton je pilotem formule 1, táhne také jeho turbulentní vztah se zpěvačkou Nicole Scherzingerovou a jeho aktivita na sociálních sítích. Na Twitteru má dnes přes 2 miliony odběratelů.

Časopis sestavuje žebříček na základě Davieho-Brownova indexu (DBI), který měří, jak sportovce vnímají spotřebitelé. Nejedná se však o aktuální hodnocení, ale spíše o výhled do dalších tří let, který může být nápomocen reklamním agenturám. Z tohoto důvodu z čelních příček vypadl například Fernando Alonso.

Doporučujeme

Články odjinud