Hamilton má kvůli brzdám vrásky na čele, a to i po povedené Kanadě

Třetí muž v cíli dnešního závodu se stále necítí ve svém mercedesu stoprocentně dobře. Sžívání se s autem a řešení problémů zabere delší čas. AKTUALIZOVÁNO
Hamilton má kvůli brzdám vrásky na čele, a to i po povedené Kanadě

Lewis Hamilton se dnes v Kanadě pral statečně. Oproti startovnímu roštu v cíli sice jednu pozici ztratil, nicméně chtělo by se říci, že i tak je třetí pozice nejspíše reálným maximem, kterého dnes britský závodník mohl dosáhnout. Hamilton si stále myslí, že z vozu ještě nedokáže vytáhnout všechno.

"Je to práce, která stále probíhá. Žádný lék jsme dosud nenašli. Od Barcelony, kde jsme byli ve velkém srabu, uběhlo hodně času. Od té doby jsme přišli na techniky, které nám pomohly, ale stále se musíme zlepšit v oblasti brzd. To je ostatně jeden z důvodů, proč nás Fernando neustále dojížděl. Byl neskutečně rychlý a je těžké ho udržet za sebou. Snažil jsem se ho pak držet, ale byl zkrátka příliš rychlý.

Mimo brzd nám potíže dělala pouze přilnavost, jinak bylo auto fantastické. Řekl bych, že ostatním klukům to takové problémy nedělalo. Fernando pomalé zatáčky projížděl vyšší rychlostí," popisoval Hamilton neduhy svého vozu.

Nico Rosberg odjel sice nenápadný, nicméně přesto solidní závod. Na fantastický výsledek z Monaka ovšem nenavázal a v cíli se zjevil na páté pozici. 

"Řekl bych, že páté místo dnes bylo v mém případě optimem. Přestože se mi problémy naprosto vyhýbaly, nedokázal jsem se držet soupeřů vpředu. Tým byl ve složité situaci při prvních pitstopech. Starosti nám dělávalo zahřívání tvrdší směsi, a tak jsme sáhli po měkčí, abychom si udrželi pozici před Webberem a Alonsem. Zpětně ale můžeme říct, že opačná strategie by asi byla lepší, protože bych mohl absolvovat delší druhý stint.

Získal jsem slušný počet bodů a víme, v jakých oblastech se můžeme zrychlovat. V porovnání s pozicí, v jaké jsme byli před měsícem, se nám podařilo se trochu zlepšit. Je super, že se Lewis opět dostal na pódium. Jdeme správným směrem a už se těšíme na Silverstone, kam nás přijdou podpořit kolegové z Brackley a Brixworthu," řekl Rosberg.

Další článek: Nejrychlejší kolo zajel Webber, nejrychlejší zastávku měl Button

16. září | V Turecku prodali během šesti hodin 40 tisíc lístků ze 100 tisíc plánovaných. Není divu, lístek stojí 30 tureckých lir (cca 90 Kč).
16. září | Hamilton měl při restartu problém s brzdami, ze kterých se kouřilo a dokonce vyšlehl plamen. Tým uvedl, že to bylo způsobené nižším chlazením brzd kvůli profilu okruhu.

24 hodin Le Mans

Čtvrtek 17. září 2020
1. trénink 10.00–13.00
2. trénink 14.00–17.00 (ES2)
Kvalifikace 17.15–18.00 (ES2)
3. tréninik 20.00–00.00 (ES1)
Pátek 18. září 2020
4. trénink 10.00–11.00 (ES1)
Hyperpole 11.30–12.00 (ES1)
Sobota 19. září 2020
Warm-up 10.30-10:45 (ES1)
Start závodu 14.30 (ES1)