Hamilton je zvědavý, jak moc technická směrnice ovlivní soupeře | Foto: Getty Images / Bryn Lennon

Foto: Getty Images / Bryn Lennon

Hamilton je zvědavý, jak moc technická směrnice ovlivní soupeře

Od Francie začne (zřejmě) platit nová technická směrnice, která má omezit poskakování, ale také omezit možnosti ohebnosti podlahy.

Podlahy se mají ohýbat podle pravidel o maximálně 2 milimetry, ale existuje podezření, že Ferrari a Red Bull trochu obchází současná pravidla a jejich podlahy jsou flexibilnější. Může to přinést pár (menších) desetin na kolo.

„Modlím se každý den. Rozhodně mám naději, že se můžeme zlepšit, a vím, že všichni tvrdě pracují,“ řekl Hamilton v rozhovoru pro Channel 4.

„V pozadí se také dějí nějaké věci s podlahami, všelijaké věci. Bude zajímavé sledovat, jak to všechny ovlivní.“

Nejde ale jen o rozložení sil. Hamilton doufá, že se brzy zbaví poskakování – to aerodynamické Mercedes už zdá se vyřešil. Týmy ale mohou mít problémy na nerovnostech. 

„Umírám touhou po dni, kdy usednu do auta a nebudeme mít poskakování,“ pokračoval Hamilton. „Byly chvíle, kdy poskakování bylo tak silné, že jste museli na rovince zvolnit. Tohle byla výzva jiného druhu. V závodě nemůžete sundat nohu z plynu.“

„Myslíte na body pro tým a na to, jak moc každý krok v šampionátu znamená pro všechny, se kterými pracujete. A tak prostě zatnete zuby. Je to poprvé v mé závodní kariéře, kdy jsem se podíval na nastavení a rozhodl se prostě žít s problémem. To je neobvyklý scénář.“

„Trvalo mi pak tři týdny, než jsem se zase cítil dobře, ale naštěstí to nesouviselo s ploténkou, bylo to všechno svalové. V zádech jsem měl zapíchnutou spoustu jehel!“

Doporučujeme

Články odjinud