Hamilton je na sebe příliš tvrdý, nemusí se omlouvat, říká šéf McLarenu

alesss  |  01. 11. 2011 08:54

Na to video jsem se koukal ted několikrát a podrobně, ono už to totiž začalo na začátku té krátké rovinky. Podle mě to byl perfektně připraven útok na předjetí, protože Hamilton naznačil nejdříve útok do prava, kdy Massa na to skočil a zareagoval tak, že udělal správně obraný pohyb také do prava a v tom Hamilton to pustil do leva, dostal se na ůroven Massy a Massa jako pozdní reakci to pustil ještě před zatáčkou do Hamiltona. Změnil dvakrát směr obrané jízdy. Také si všimněte, že nenarazil v počátku Hamilton do Massy, ale Massova formule zadním kolem najela ze zadu do předního kola Hamiltona. . celkově kdyby se chtěl Ha,ilton vyhnout této srážce, tak by musel vyjet až na trávu a do bariery. Všechna čest Herbertovi za toto citlivé posouzení. Kdo to nevidí, měl by vrátit řidičák.

radek.s F1  |  31. 10. 2011 23:26

Massa tu penalizaci dostal právem protože Lewis udělal to stejné Kobajašimu a opsral to on .Ta krytika co byla na Lewise byla obrovská ale na Massu ani slovo právě obráceně jen zase za vše může Lewis je to trapné

Ony F1  |  31. 10. 2011 22:44

Pořát se tady dohadujte kdo je na vině!!!!Takže ja bych to viděl tak,že po startu se vsechny monoposty seřadí za sebe,zapřáhnou se jako vagony a pěkně ve vláčku budou jezdit!!!Toto chcete???!!!:-@

feese F1  |  31. 10. 2011 23:30

Já vidím vinu 50:50 a penalizoval bych je oba
Je nutné se na to podívat z obou stran. Hamilton se cpal někam, kde to místo tak jako tak nebylo. Vsadil na jednu kartu, a totiž že Massa zpomalí nebo uhne. Těžko předpokládat na straně Massy, že by si to nechal zrovna od Hamiltona líbít. Je tedy logické, že vsadil v podstatě na to samé co Hamilton. Aby ke kolizi nedošlo, musel by jeden nebo druhý dobrovolně ustoupit. Na čistý manévr nebo souboj kolo na kolo tam prostor nebyl.

vrichtt  |  31. 10. 2011 22:00

jen blázen se furt řídí nějakou nesmyslnou větou,která není nikde zakotvena,že platí to,že první si volí stopu.. a ten první má tedy podle některých z vás právo pak kohokoliv sestřelit,jo?:-@

filipp F1  |  31. 10. 2011 21:27

No koukám že Lewis je z toho fakt na dně ale nevím z čeho jestli z Nicol nebo z Massy .

padadu  |  31. 10. 2011 21:47

Massa mu muze byt ukradeny Massa je jen takova nevyzpitatelna prekazka, ale staci podavat lepsi vykony, aby se nedostaval za nej a bude to pohoda.

Zatracený Mitsubiš  |  31. 10. 2011 21:58

"staci podavat lepsi vykony"
To je ale jeho zásadní problém letos [:D]

padadu  |  01. 11. 2011 00:17

ono to zas prijde narozdil od Massy, kterej bude uz cim dal horsi a cim dal hloupejsi zda se

feese F1  |  31. 10. 2011 21:09

Co si budeme povídat. Massovy dny ve Ferrari jsou nepochybně sečteny, ne kvůli tomu incidentu, ale spíše kvůli těm dvěma obrubníkům. Co mě však zajímá, je pozice Hamiltona. Tým se mu navenek snaží dodat sebedůvěru, nicméně ještě jedna podobná sezóna a obávám se, že může balit kufry taky. Sebelepší pilot (a Hamilton nepochybně skvělý jezdec je) nemá pro tým žádnou cenu, když nedokáže dokončovat závody, sbírat body a vyhrávat. A právě v takové pozici Hamilton nyní je. Osobně si myslím, že je o mnoho lepší než Button a mohl by prohánět Vettela i s horším vozem. Namísto toho za něj tým neustále něco žehlí, musí řešit jeho rozmazlené nálady při požadavcích na marketingové aktivity a taky mu platí poměrně zajímavý plat. Podtrženo a sečteno, být šéfem týmu, tak hodně přemýšlím nad tím, jestli se opravdu vyplatí vydržovat takového pilota. Bylo by to velmi bolestné rozhodování.

vrichtt  |  31. 10. 2011 22:01

chlapče..proč lžeš...Ham dokončuje závody a sbírá body...tot vše:-@

feese F1  |  31. 10. 2011 23:17

Tak pokud tě jeho výsledky jako fanouška McLarenu uspokojují, tak ok. Já bych se ale ptal, zda opravdu 5. místo v šampionátu odpovídá Hamiltonovým kvalitám a hledal důvody, proč je tam kde je. Myslím, že jezdec jeho kalibru by měl být někde jinde. Trochu s nepochopením se každý závod dívám, jak nedokáže ovládnout sám sebe a kladu si otázku, kde se stala chyba. Kvalita jezdce je i v tom, dokázat se vyhnout kolizím, předvídat co se může stát. Někdy je prostě lepší počkat jedno kolo a zkusit to znovu, než riskovat a ztratit celý závod. Tohle Hamiltonovi chybí, odhad rizika, pokora.

alesss  |  31. 10. 2011 19:28

Pokud se podíváte na video, je přesně vidět, jak Hami začne předjíždět, jede vedle Massy a ten ještě před! apexem zatáčky to do něj ohne. Tady už to vypadá na úmysl. Lewis se hned po střetu ptal, proč do něj Massa narazil, jestli neudělal chybu... V 99% v tomto případě jede závodník vedle toho, kdo ho předjíždí ne to naprat do něj. Tady se vůbec nedá hovořit o volbě stopy, ta se volí, když je sám ve stopě a soupeř za ním, ne když je vedle. Tady už se stopa přece z logiky věci nemůže volit, musí jet tak, aby nedošlo ke kolizi. Hamilton jel rovně, kopíroval poloměr zatáčky, Herbert je závodník, viděl to dobře, závodnicky.

Superkossan  |  31. 10. 2011 19:34

Hamilton nebyl na úrovni Massy. Kdyby mu Massa udělal místo, musel by vyjet mimo trať v následující zatáčce. Penalizace byla hodně špatná a piloti F1 se postavili za Felipeho. Herbert je starej brit a jeho odůvodnění "můj instinkt" hovoří za vše.

alesss  |  31. 10. 2011 19:53

Panebože podívej se na to video a nemel nesmysly, Hamilton byl na úrovni Massy při okraji dráhy, začal dříve brzdit a tím se Massa dostal opět o půl auta dopředu a v tom to ohnul. A právě kvůli těm "závodnickejm instinktům" tam právě jezdci jsou nominování a na každý závod jiný, aby byla vyváženost. I tak to bylo oficiálně popsáno, když se tak FIA rozhodla. Meleš meleš a meleš, ale jen blbosti, které jsi si sám v hlavě nějakým způsobem vymyslel.


1 2 3 4 5 6

18:15 | Za incident s Mazepinem ve třetím tréninku byl Hamilton napomenut a tým dostal pokutu 25 000 euro.
16:53 | Hamilton jde před sportovní komisaře kvůli nerespektování dvojitých žlutých vlajek.
14:18 | První závod F2 vyhrál Armstrong. Piastri devátý, Čou se roztočil a dojel na chvostu pole. V závodě byly 2 safety cary, jeden (resp. dva) virtuální.
8:49 | Podle Pirelli je střední směs jen o 0,3 s pomalejší než měkká. Tvrdá pak o dalších 0,6 s.

GP Saúdské Arábie 2021

Pátek 3. prosince 2021
1. trénink Hamilton
2. trénink Hamilton
Sobota 4. prosince 2021
3. trénink Verstappen
Kvalifikace 18.00–19.00
Neděle 5. prosince 2021
Závod 18.30