Pilot McLarenu byl kvůli předjetí zpomalovacího vozu penalizován projetím boxové uličky. To Britovi ovšem nezamezilo v tom, aby dojel na druhé pozici za vítězným Vettelem.
Ač to tak po trénincích nevypadalo, byl pro McLaren závod ve Valencii velmi úspěšným. Hamiltona s Buttonem dokázal porazit pouze Vettel z Red Bullu. Mark Webber nedojel a jezdci Ferrari viděli šachovnicovou vlajku daleko za jezdci McLarenu. Ve stáji z Wokingu proto po závodě vládne spokojenost.
"Myslím, že je velmi, velmi dobré, že jsme ve vedení obou šampionátů. Já i Jenson jedeme pořád naplno. Práce všech nyní nese své ovoce. Je skvělé, že získáváme výsledky, které si zasloužíme. Snad se nám podaří snížit náskok Red Bullu a skutečně s ním soupeřit.
Nevím přesně, co se stalo kolem safety caru. Když jsem najížděl do první zatáčky, zahlédl jsem čáru pro safety car. Myslel jsem si, že už jsem před ním, tak jsem jel dál.
Na startu jsem hladce předjel Marka. Nevím, kde se pohyboval. V průjezdu první zatáčkou to bylo mezi mnou a Sebem hodně těsné, zahlédl jsem volné místo a chtěl jsem toho využít. Vybrzdil jsem ho a zatáčkou projížděli stejnou rychlostí. Nechal mi nějaké místo, ale přesto jsme kolidovali a poškodil jsem si přední křídlo. Při žluté fázi jsem zajel do boxů. Tým odvedl skvělou práci, když se mu rychle podařilo vyměnit křídlo i pneumatiky. Po zastávce jsem byl mnohem silnější a mohl jsem jet naplno. Když je ale rozdíl v rychlosti vozů na této trati pod sekundu, je tu předjíždění prakticky nemožné, i když máte na voze f-duct," řekl Hamilton.
Také Jenson Button může být spokojený. Po startu ze sedmého místa se dlouho pohyboval na čtvrté pozici za Kamujem Kobajašim. Když Japonec zajel k mechanikům, Button se posunul na stupně vítězů, kde také zůstal.
"Pro nás oba i pro tým je to úžasné. Šampionát se přesune do Silverstonu se dvěma Brity ve vedení. Nemohli bychom si přát víc. Navíc tam nasadíme několik vylepšení. Tady jsme žádné novinky neměli a přesto jsme získali tento výsledek. Je to velmi pozitivní situace. Rychlost auta mě ani tak nepřekvapila, ale že jsem odstartoval sedmý a dojel třetí... jistě mi hodně pomohl i safety car. Upozornění o zpomalovacím voze jsem dostal v poslední zatáčce, která se jela naplno. Problém je, že se tam nedá moc dobře zpomalit," řekl Button.