Hamilton chtěl, aby mu tým pomohl dostat se před Rosberga

Lewis Hamilton se po vyjetí safety caru v týmovém rádiu rozčiloval, že ho tým nezavolal do boxů o kolo dříve.
Hamilton chtěl, aby mu tým pomohl dostat se před Rosberga

Adrian Sutil rozbíjí svůj vůz a na trati se objevuje safety car. Většina pilotů míří do boxů. To bylo poměrně logické. Pirelli avizovalo první a jedinou zastávku právě okolo 30. kola. Piloti mají většinou dohodu s týmem na „okně“, ve kterém má už smysl do boxů, v případě vyjetí zpomalovacího vozu, zajet.

Hamilton ve Španělsku porušil interní předpisy

Hamilton ve Španělsku porušil interní předpisy

K mechanikům zamířili také oba piloti Mercedesu a výměna pneumatik proběhla při double pit stopu bez problémů. Hamiltonovi se to ale nelíbilo.

„Proč jsme mě nezavolali do boxů? Měl jsem zajet do boxů, ale věděl jsem, že to neuděláte”, rozčiloval se Hamilton v rádiu. Brit doufal, že ho tým zavolá do boxů dříve, než jeho týmového kolegu a to už v okamžiku, kdy se trosky Sutila válely po trati ale safety car ještě v akci nebyl.

Hamilton tak patrně doufal, že by se díky tomuto „manévru“ dostal před Rosberga. Zastávka až společně s ním mu totiž nikterak neublížila, zůstal na druhém místě.

„Když jsem jezdil za McLaren, měli jsme dva stratégy a cílem toho mého bylo získat ten nejlepší výsledek pouze pro mě”, prohlásil Hamilton v rozhovoru pro Sky Sports.

„Bohužel máme jednoho člověka pro celkovou strategii a je skvělý, ale jeho role je taková, že se musí dívat na jezdce číslo 1 a druhý jezdec musí do boxů až jako druhý.”   

Toto Wolff ale podobné prakticky odmítá. „Rozhoduje vůz vpředu, takové je pravidlo. Pilot o tom nerozhoduje.”

Niki Lauda zase v rozhovoru připustil, že emoce v Mercedesu pořádně přetékají, ale to je podle něj normální. To jediné, co musí tým v současné době udělat, je zajistit, aby se to nevymklo z rukou.

Diskuze (76) Další článek: Vettela v Monaku zradilo turbo
18:22 | Podle Sirotkina je nové přední křídlo Williamsu krokem vpřed.
17:40 | Vypadá to, že by jezdci v Německu mohli mít problém s puchýři, ale v neděli bude možná o něco chladněji.
13:16 | Alonso: Kdo je ten Renault přede mnou? Inženýr: Hülkenberg Alonso: Amatér!
11:47 | Ricciardo nasadil nový MGU-K, baterii a elektroniku. Čekají ho penalizace.

GP Německa 2018

Pátek 20. července 2018
1. trénink Ricciardo (1:13.525)
2. trénink Verstappen (1:13.085)
Sobota 21. července 2018
3. trénink 12.00–13.00
Kvalifikace 15.00–16.00
Neděle 22. července 2018
Závod 15.10