Lewis Hamilton a Sebastian Vettel si myslí, že by pneumatiky do mokra měly být lepší, aby bylo závodění na vodě bezpečnější.
Pneumatiky do mokrých podmínek nejsou prý dobré, takže jezdci raději volí co nejrychleji ty do přechodných podmínek. Pirelli je sice vylepšilo, podle jezdců ale problémy přetrvávají.
„Nejsou to dobré pneumatiky, to není tajemství,“ říká Hamilton pro BBC. Podle Brita byly pneumatiky do mokra od Bridgestone účinnější.
„Pokud je hodně vody, použijete pneumatiky, které ji odvádějí, abyste netrpěli aquaplaningem. Problémem je, že pneumatiky do mokra mají velmi úzké okno. Ty do přechodných podmínek jsou rychlejší, takže jakmile je méně vody, pokusíte se přezout na ně, přičemž existuje mnoho rizik, kterým se vystavuje jen proto, že jsou rychlejší,“ říká Sebastian Vettel.
Paul Hembery říká, že to nepovažuje za akutní problém, ale pokud to bude požadavkem, budou se tomu věnovat.
Letos prý pneumatiky odvádí 65 litrů za sekundu při rychlosti 300 km/h, přičemž vloni to bylo jen 50 litrů za sekundu.