Haas nadějný start v body neproměnil. Magnussen se propadal, Grosjeanovi chyběla maximálka

Haas se v závodě opět trápil a to především v prvním stintu. Nakonec odjel ze Spa bez bodů.
Haas nadějný start v body neproměnil. Magnussen se propadal, Grosjeanovi chyběla maximálka

Jezdcům Haasu patřily po startu závodu poměrně nadějné pozice. Grosjean byl 6., Magnussen hned za ním. V cíli závodu ale byli oba mimo body a nepomohlo jim ani odstoupení dvou jezdců (Giovinazziho a Norrise). Magnussenův propad byl tak velký, že to vypadalo, jako kdyby měl technické problémy. 

„V prvním stintu na pneumatikách C3 jsem se cítil hrozně,“ řekl Magnussen. „Neměl jsem absolutně žádné grip. Prostě jsme jen padali dolů byli neustále  předjíždění. Cítil jsem, že je to beznadějné. Mohli jsme jen čekat na safety car nebo něco podobného.Měl jsem pocit, že to byla moje jediná šance vrátit se do závodu.“

„Když jsme konečně zastavili a přezuli na žlutou pneumatiku C2, se auto vzpamatovalo a dostalo se opět do normálu. Cítil jsem se znovu velmi dobře. Je to velmi nepředvídatelné. Vůbec nevíte, co očekávat.“

Grosjeanovi chyběla rychlost

Grosjean sice po restartu držel pozici déle, ale body z toho nakonec také nebyly.

„Měli jsme skvělý start. Auto fungovalo na začátku závodu velmi dobře. Pak jsme nasadili střední pneumatiky a k mému překvapení bylo auto ještě lepší. Doufal jsem, že to bude opravdu dobré odpoledne.“

„Pak jsme se dostali za Ricciarda. Bojoval tak tvrdě, jak jen dokázal a my jsme prostě neměli šanci ho předjet. Bylo evidentní, že jsme měli příliš mnoho odporu a nedostatek maximální rychlosti. Nebyla možnost ani šance, jak nechat pneumatiky správně pracovat.“

„Se svým stylem jízdy a autem jsem byl spokojený. Je to však těžké, když jste šestí a pak třináctí. Je to těžký pocit, když s tím nemůžete nic dělat.“

Foto: Getty Images / Charles Coates

Další článek: Můžeme být rádi, že měl závod jen 44 kol, říká Binotto a hájí týmové příkazy

8:55 | Haas bude po ukončení spolupráce s Rich Energy jezdit do konce roku se stejným zbarvením auta... jen nálepky Rich Energy zmizí.
13. září | Correa zůstává v umělém spánku
13. září | Během prvních dvou dní testů 18palcových pneumatik odjel Sergej Sirotkin v Renaultu 213 kol.
13. září | Tatiana Calderón se zúčastní jednoho dne testů W Series ve Španělsku. O sedačku bojovat nebude, jen se podělí o zkušenosti.

GP Singapuru 2019

Pátek 20. září 2019
1. trénink 10.30–12.00
2. trénink 14.30–16.00
Sobota 21. září 2019
3. trénink 12.00–13.00
Kvalifikace 15.00–16.00
Neděle 22. září 2019
Závod 14.10