Haas musel sundat T-křídlo, bylo příliš flexibilní

Na flexibilní přední křídla jsme si už zvykli a FIA to přísně hlídá a hlídat bude i flexibilitu T-křídel. To od Haasu bylo flexibilní až moc.
Haas musel sundat T-křídlo, bylo příliš flexibilní

Haas měl v prvním tréninku problémy se svým T-křídlem, které bylo dle záběrů kamery na voze až příliš flexibilní.

„Jezdili jsme s tímto křídlem během celého testu v Barceloně a nikdy jsme neměli problém s tím, že by se zlomilo nebo něco podobného,“ uvedl Steiner.

„Ve druhém tréninku jsme ho museli sundat kvůli tomu, že se hýbalo. Zatím nevíme, jak to bude ve třetím tréninku.“

„Z dat vidíme, že to vytváří přítlak. Funguje to, takže to chceme zpět, ale potřebujeme zjistit, zda nám to bude (FIA) dovoleno.“

Kromě křídla řešil Haas ještě únik vody na voze Kevina Magnussena, který tak ve druhém tréninku odjel jen 8 kol. 

Ploutve a T-křídla budou příští rok zakázané, věří Whiting

Ploutve a T-křídla budou příští rok zakázané, věří Whiting

Foto: Getty Images / Mark Thompson

Diskuze (21) Další článek: Arrivabene hájí postoj Ferrari k médiím
11:20 | Hankook potvrdil, že se účastní výběrového řízení FIA na dodávání pneumatik pro F1.
17:54 | Leclerc odjel na okruhu Paula Ricarda s aktuálním vozem Ferrari v rámci testů pro Pirelli 120 kol. Testoval i Bottas s Mercedesem (102 kol).
20. září | Buemi se do F1 nevrátí, zůstává ve formuli E a bude jezdit za Nissan.
19. září | Force India nasadí v Rusku do prvního tréninku Latifiho.