Guenther Steiner skončil v roli šéfa týmu. Jeho pravomoci by měli převzít dva lidé. Toho druhého hledá tým pomoci inzerátu.
Po konci Steinera převzal otěže týmu Ajao Komacu, což je inženýr, který působí u Haasu od jeho začátků. Dříve působil u týmu BAR a později Renaultu, kde byl i závodním inženýrem. Jeho cesta je tak trochu podobná současnému šéfovi McLarenu, kterým je Andrea Stella – dříve byl závodním inženýrem u Ferrari.
Po konci Steinera bylo zřejmé, že Haas bude hledat také provozního ředitele, který bude mít na starost samotný tým jako takový. Komacu by se měl soustředit spíše na technickou stránku věci a na nejdůležitější rozhodnutí.
Širší řídicí struktura je obvyklá. Co je obvyklé už méně, že Haas hledá provozního ředitele prostřednictvím inzerátu. Svět formule 1 je malý a týmy tak na vrcholné pozice obvykle osloví konkrétní osoby.
Z inzerátu se dozvíme třeba i to, že uchazeč musí umět ovládat Microsoft Office a Microsoft Dynamics AX.
Pokud si myslíte, že se může přihlásit kdokoliv „z venku“, tak tomu tak není. Zájemce musí mít nejen bakalářský titul v oboru obchodní administrativy nebo jiných relevantních oborech, ale třeba také „minimálně deset let na manažerské pozici ve Formuli 1 s postupně rostoucími pravomocemi. Kromě toho by také měl mít „znalost marketingu a komunikace a komerčního sponzoringu v souvislosti s formulí 1.“