Grosjeanovi během závodu shořela telemetrie

Groži se teleportoval do minulýho století...

RIP F1 2008 | Obrigado Felipe 2002-2017

piloponth  |  08. 10. 2018 10:42

Tie dnesne formule su fragilnejsie ako donaska sklenenych poharov z eshopu. Prejdu po zapalke a hned sa nieco zlomi.

Viz. Leclerc - po jazdeckej chybe vysiel cez obrubnik do kacirku a v dalsej zakrute to odstavil - nieco sa mu zlomilo.

FrantisekKoudelka  |  08. 10. 2018 09:32

Old school závod

Tommmmy F1  |  08. 10. 2018 09:42

Tu telemetrii, resp. přenos dat "do garáže", bych zrušil - dneska je jezdec napůl jako figurka, která vykonává příkazy týmu - to už ty různé hodnoty můžou nastavovat z boxové zídky sami... Zrušit to a ať se ukáže komplexnost jezdců... Tak polovina z nich by byli hned v háji...

A poznámka k textu článku - pane Kubalo, zřejmě jste překládal z webu v angličtině - slovo "brake" neznamená jen "zlomit", ale i "rozbít se"... Takže telemetrie se asi nezlomila, ale rozbila se...

Velkovezír  |  08. 10. 2018 10:07

souhlas, telemetrii at si studuji po zavode. Samozrejme by se musela zrusit takravina s omezenim poctu motoru. Zavody by byly o hodne zajimavejsi

Charles Leclerc pejdaa  |  08. 10. 2018 11:59

on bez zpětné vazby z telemetrie by se F1 ani nerozjela.. však kdysi tvrdili, jaký je složitý proces nastavení záběru spojky při startu..

A nejsem pro, aby se vsechny tyhle krávovinky zrušili, ale to by byl krok zpět. Dnešní F1 je tak vyladěná do sebemenších detajlů. že už jen nevědomost, že se přehřívá motor či pneu, by stála spousty peněz a koneckonců i bodů..



Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

17:31 | Mattia Binotto prozradil, že matná barva Ferrari je z důvodu výkonu a ne designu. Tým díky tomu ušetřil pár stovek gramů.
16:50 | Billy Monger si vyzkouší roli moderátora. Bude pracovat pro Channel 4.
14. února | Dnes ve 13:00 uvidíme nový vůz McLarenu. Živě na YT i F1sport
13. února | Esteban Gutiérrez pokračuje jako vývojový jezdec Mercedesu.

Nové vozy a testy

Nové vozy
Haas: 7. února 
Toro Rosso: 11. února
Williams: 11. února (barvy)
Renault: 12. února
Racing Point: 13. února (tým)
Mercedes: 13. února
Red Bull: 13. února
McLaren: 14. února
Ferrari: 15. února
Alfa Romeo: 18. února
Testy
18.února-21. února
26. února-1.března