Grosjean se projel ve voze týmu Haas, zatím jen virtuálně

Buřič  |  09. 02. 2016 19:41

Virtuální vůz.. no to je odvaz :)

-ERACER-  |  09. 02. 2016 16:20

Já jsem na ten Haas zvědavý. Přeju jim úspěch. Ale osobně si myslím že budou až za Manorem. Tyhle silné řeči měl i LOTUS a VIRGIN v roce 2010 když tyhle stáje nastupovaly ale realita je vyléčila.

The Law  |  09. 02. 2016 15:45

Jako Ferrarista to sice schvaluju, ale stejně by mě zajímalo, jak může někdo ohlídat aby data ze simulátoru Haasu nevyužilo Ferrari. Nemožné.

pejdaa  |  09. 02. 2016 16:11

tak ta data by jim k něčemu byla, kdyby mělo Ferrari stejný vůz. Jelikož Haas je odlišny, tak data jsou dobrá pro Haas. Obzvlášt ze simulátoru.
Stejně tak nechápu, jak geniálně dokáží naprogramovat daný simulátor, aby jezdec opravdu podával objektivní názory a poznal na něm všeljaké nastavení. To smekám

The Law  |  09. 02. 2016 16:14

To mi chceš říct, že to co funguje na autě Haasu například z aerodynamiky, nemůže fungovat na autě Ferrari?

pejdaa  |  09. 02. 2016 16:18

tak aerodynamka se reší v auero tunelu. A před nějakou dobou zde byl článek, že FIA potvrdila, že k žádné spolupráci mezi Ferrari a Haasem nedochází. Tak nevím, co chceš slyšet. Řeš tu je o simulátoru a já ti na to odpovídám, tak se drž tématu

The Law  |  09. 02. 2016 16:21

To mi chceš říct, že aerodynamika se nedá nasimulovat v simulátoru, jen v tunelu? Dneska jde už téměř všechno. Moje pointa byla že nevidím důvod, proč to co funguje pro Haas by nemohlo použít Ferrari na svém voze.

pejdaa  |  09. 02. 2016 16:32

A to jsem právě obdivoval, já nevím, co vše na simulátoru dokážou nasimulovat. Myslel jsem, že jde především o nastavení, vyvážení, brzdy a tak. Ale jen nechápu, proč by měl starý mazák využívat dat nováčka.
To, že má Haas spoustu komponent od Ferrari, ještě neznamená, že to je Ferrari B.. To samé bych mohl tvrdit o RedBullu. Kdyby tomu bylo jak říkáš, tak 4 roky vyhrával RB a druhý by bylo TR. Veškeré know how redbullu mohlo využívat i TR nemysliš? A bylo tomu tak? NE!

pejdaa  |  09. 02. 2016 16:38

Ale koneckonců, dnešní doba F1 je hlavně o PJ. O ničem jiným.

The Law  |  09. 02. 2016 16:39

Je to o pěnezích, vždycky. Torro Rosso mělo menší rozpočet než RB. Kdyby měl Manor rozpočet jako Mercedes, taky vyhráví. Vždycky je to o penězích a proto ty nesmyslné rozpočtové stropy. Neříkám že data Haasu Ferrari nějak výrazně pomůžou, ale každá setinka dobrá.

pejdaa  |  09. 02. 2016 16:49

je to o penězích a největší žrout peněz je vývoj. Kdyby mělo TR data od RB, tak by mohlo vyrábět na základě dat od RB a bojovali by o druhé místo. Stalo se tak?
Tak určitě nějaká zpětná vazba mezi Ferrari a Haasem existuje, ale Ferrari má nastavenou svoji koncepci, cestu, kterou se vydal. Že nemá potřebu "využívat", kopírovat data.
Mě se líbí, že každý tým má jinou specifikaci, konstrukci předního přítlačného křídla. Jelikož Mercedes domunuje, tak všici, teda alespon Ferrari klidně mohli okopírovat křídlo podle Mercedesu. A proč to neudělali? Protože jim to nejde k jejich koncepci.
A to samé je pro Haas a Ferrari. Je jim to k prdu.

Coehoorn  |  09. 02. 2016 16:15

Pokial viem práca na simulátore nieje nijak obmedzená,takže to je totálne jedno.

omezené jsou testy v tunelu (kde to je přísně hlídáno) a počítačové simulace.