Novým závodním inženýrem Grosjeana se stane Julien Simon-Chautemps, který vloni spolupracoval s Pastorem Maldonadem a ještě předtím byl inženýrem přes výkon u Kimiho Räikkönena.
Není to ale jediná věc, která se v životě Grosjeana mění. „Vůz a pravidla nejsou úplně vhodné pro můj jezdecký styl,“ uvedl Francouz pro Autosport. „Musel jsem ho změnit, abych to zvládl, protože auto bylo nepředvídatelné.“
„V loňském roce to bylo tak, že v jednom kole bylo přetáčivé, v dalším kole nedotáčivé a v tom dalším možná už dobré. Nedalo se to analyzovat a pochopit, museli jsme se spoléhat jen na pocity, což dělal Pastor dobře. Já se v tomto ohledu zlepšoval a musel jsem zkoušet různé jezdecké styly,“ vysvětluje Grosjean.
„Mám rád, když mohu jít velmi brzy na plyn, ale vloni to nebylo možné. Přední část (vozu) jsem cítil trochu méně. Rád brzdím pozdě a zatáčím pozdě, ale vloni to nešlo. Při foukání jsem se cítil jistější a mohl na to více zatlačit, ale věci se mění. V GP2 také nebylo žádné foukání z výfuků a byl jsem rychlý, takže nemám obavy. Až bude vše dobře fungovat a bude vše stabilní, tak budu zase zajíždět rychlé časy. V roce 2014 jsem se něco naučil a do budoucna to to určitě pomůže.“