Souboj o setiny: Pole position má pro GP USA 2018 Hamilton

Brawo Checo!!!

kokot džambo

Vsechny plochy vyasfaltovany a zatravneny. A kdyz tam vyjizdi jezdci, tak nasleduji neobjektivni tresty jen pro nekoho a nebo retardery. Chapu, ze vyjeti do sterku je spatne a proto jim rovnou hodime retarder, co jim rovnou urazi zaveseni. Kde jsou ty zlate stare zkate casy kacirku

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfucku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vic jak 500b?

Navíc rallycross je na vzestupu oblíbenosti

Kimi Räikkönen suprfunf1  |  21. 10. 2018 10:56

Ala asi neposkkládal s týmem perfektní kolo.. proto asi nemá PP

davegp3.  |  21. 10. 2018 10:34

Ferrari je z5, paráda.

Ty uz jsi tady zas, Jaro?

Lewis Hamilton davegp3  |  21. 10. 2018 08:57

LEWIS GRANDE 👏💪👏

Nico Hülkenberg diamond5  |  21. 10. 2018 08:55

Už jsou trapní komentátoři, jak pořád honosí Hondu, jak bude příští rok silná, to slyším pořád. Měli by být trochu nestranní. Každopádně souhlasím, že Renault je tedy zklamáním. Ale kdý to slyším furt dokola ao Hondě, tak mi to leze na nervy.

Pepino60  |  21. 10. 2018 10:11

Nevím jestli myslíš komentátory na Sport1 a 2 čili Richtera a Krále, ale víc než z Hondy jsou podle mně po.raní z Mercedesu konkrétně z Lojzy. Mně by ani tak nevadilo to, že Lojza vede šampionát. Uznávám je lepší a hlavně nedělá tolik chyb jako ten vůl Vettel. Ale ty jejich uštěpačné arogantní poznámky to neustálé vyzdvihování Lojzíka a ten Králův debi.ní smích to mi leze na nervy. Jako komentátoři by si tohle neměli dovolit a měli by být nestranní.

Lando Norris Ondrej_V  |  21. 10. 2018 08:40

Pro ty ubulence, co tu řvou, jak piloti jedou mimo trať v T9:
Whiting během briefingu říkal, že piloti můžou překračovat trať v zatáčce č.9... V zatáčce č.19 se naopak bude hlídat a každému, kdo přejede všemi koly bílou čáru, smažou ten čas. Navíc Okurka dělal to samý, tak aspoň mějte soudnost, rudí, byť to pro vás to je herkulovský úkol.

https://pbs.twimg.com/media/Dp_j8-PWoAA6bIw.jpg...

Stoffel Vandoorne Rover78  |  21. 10. 2018 12:13

Nejsem rudej, to zaprvé, a je mi fuk kdo jezdí mimo trať. V pravidlech je zůstat na trati, mimo trať by se měl člověk podívat leda při kolizi, nebo snaze vyhnout se kolizi. Tohle by se měli trestat, a to u všech bez výjimky. Jinak ohledně trestů specielně pro Hama, ten nevím co by musel udělat za prasárnu, aby nějakej dostal. On si může jezdit očividně kde chce a jak chce, klidně to střihnout z nájezdu do boxů přes trávu na trať, a získat tím výhodu čtyř míst o který by přišel průjezdem těch boxů. U něj se trestu že strany FIA očividně nedočkáme, budeme muset počkat až ho uhlodá zub času.

Lando Norris Ondrej_V  |  21. 10. 2018 15:00

Díky za tvůj nulový přínos. Opravdu.
Dozvěděli jsme se, že přestože rudý nejsi, brečíš. A ještě k tomu na nesprávném hrobě. Klidně se ciť ukřivděný, jak HAM je jediný v poli, kterého se nic nedotkne; s tím ti tu nepomůže nikdo, ledaže by tu byl vyškolený psychiatr. Rovnou mu řekni, že asi jde o stihomam.
Charles Whiting je technický delegát FIA, takže on může některá pravidla ohýbat, tj. zjemňovat / zpřísňovat podle konkrétní situace, jako třeba zjemnění postihu přejezdu vnějšího obrubníku v deváté zatáčce a zpřísnění pravidel pro devatenáctou zatáčku v COTA. A tahle „dočasná lokální úprava“ platí pro všechny, ergo nejen HAM.

K tomu Hockenheimu, najdi si oficiální rozsudek FIA. Jsou tam všechna fakta a důvody, proč se FIA nerozhodla zasahovat, jsou tam i tři polehčující okolnosti, které byly brány v potaz.

Zbytek nehodlám řešit, zbytečně se mi vybíjí baterie v mobilu...

Pierre Gasly Ferda.  |  21. 10. 2018 01:05

Mě ty tresty za limity tratě pořádně sejou. Co je to za pravidlo, když se trestá pouze v jedné zatáčce a v ostatních né? Vždyť to vypadá jakoby si ti kašpaři z FIA včetně Whitinga vytvářeli možnost trestů jen pro své vlastní ego, aby každému ukazovali jak jsou mocní.

Tak u delta-t jde o pravidla, která se musí dodržovat a u tratě je to jinak? Jen je otázka, zda piloti vědí, kde to bude Charlie vyžadovat...

Sebastian Vettel kuna0131  |  21. 10. 2018 00:51

hamilton to poslední kolo dobře ojebal..měli by mu vymazat čas


1 2 3 4 5 ... 10

Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

10:43 | Incident mezi Gaslym a Pérezem vyšetřován... přestože se fakticky nestal.
12. října | Alfa Romeo by měla brzy potvrdit jezdeckou sestavu pro příští rok. Očekává se, že zůstanou současní jezdci.
12. října | F1 bude od 10:00 na svém YouTube vysílat GP Japonska 2005
11. října | Podle nejnovějších modelů dosáhne v sobotu v Suzuce vítr 100 km/h a spadne 80 až 130 mm srážek.

GP Japonska 2019

Pátek 11. října 2019
1. trénink Bottas (1:28.731)
2. trénink Bottas (1:27.785)
Neděle 13. října 2019
Kvalifikace Vettel (1:27.064)
Závod Bottas