V posledním tréninku byl na osychající trati nejrychlejší Leclerc

Nejrychlejší časy třetího tréninku stanovili až po vypršení časového limitu jezdci Ferrari.

Na začátku třetího tréninku bylo mokro. Jezdci se tak vydali na trať na pneumatikách do přechodných podmínek a aktivita na trati nebyla příliš velká.

Slicky nasadili jezdci až 15 minut před koncem tréninku, kdy se začalo pořadí rychle měnit. Jezdci Ferrari byli krátce před koncem tréninku na sedmém a osmém místě, ale po vypršení šedesátiminutového limitu zajeli nejrychlejší časy. Za ně se zařadili jezdci Mercedesu.

Sebastian Vettel měl v průběhu tréninku problém se senzorem. Hůře na tom byli jezdci Renaultu. Tým řeší problém se znečištěním chladicího systému. Hülkenberg odjel jedno kolo, Ricciardo vůbec nevyjel.

Pierre Gasly má žaludeční problémy. Vyjel až později. 

Kvalifikace začíná v Mexiku ve 20:00.

Výsledky

P. Jezdec Tým Čas Rozdíl Kol Pneumatika
Charles Leclerc Ferrari 1:16.145   14 měkká
Sebastian Vettel Ferrari 1:16.172 0.027 11 měkká
Valtteri Bottas Mercedes 1:16.259 0.114 18 měkká
Lewis Hamilton Mercedes 1:16.381 0.236 16 měkká
Carlos Sainz Jr. McLaren 1:16.638 0.493 14 měkká
Max Verstappen Red Bull 1:16.903 0.758 12 měkká
Pierre Gasly Toro Rosso 1:17.090 0.945 10 měkká
Alexander Albon Red Bull 1:17.094 0.949 19 měkká
Lando Norris McLaren 1:17.146 1.001 11 měkká
10  Sergio Pérez Racing Point 1:17.207 1.062 10 měkká
11  Daniil Kvyat Toro Rosso 1:17.529 1.384 14 měkká
12  Kimi Räikkönen Alfa Romeo 1:17.740 1.595 19 měkká
13  Lance Stroll Racing Point 1:17.866 1.721 8 měkká
14  Antonio Giovinazzi Alfa Romeo 1:17.881 1.736 8 měkká
15  Kevin Magnussen Haas 1:18.132 1.987 12 měkká
16  Romain Grosjean Haas 1:18.527 2.382 14 měkká
17  George Russell Williams 1:20.965 4.820 13 měkká
18  Robert Kubica Williams 1:22.002 5.857 13 měkká
19  Nico Hülkenberg Renault   - 1 měkká

Průběh

18:00: A Ferrari přebírají vedení... Leclerc první, Vettel druhý se ztrátou 0,027 s.

17:59: Ferrari v rychlém kole... 

17:56: Sainz první.. 

17:54: A na trati i Gasly, kterého jsme si ani nevšimli. 

17:52: Vettel nejrychlejší v prvních dvou sektorech, je druhý... 

17:51: pořadí se mění, na čele Albon.

17:48: na trati také Vettel, který měl problém se senzorem.

17:47: Mnoho jezdců se vydává na trať. 

17:46: Fin jde na první místo... 

17:44: Vypadá to, že  Räikkönen nasadil slicky (měkké). A Norris střední. 

17:37: čas zajelo osm jezdců: 

  1. Ver
  2. Ham
  3. Alb
  4. Bot
  5. Mag
  6. Gro
  7. Rai
  8. Lec

17:35: konkrétně se má jednat o znečištění chladících systémů.

17:33: Renault to pro tento trénink balí! Na obou vozech nakonec řeší problém s chlazením. Hülkenberg odjel 1 kolo, Ricciardo nevyjel.

17:31: Technické problémy zřejmě také na vozech Hülkenberga a Vettela (senzor).

17:26: U Ricciarda našel tým problém s únikem hydraulické kapaliny.

17:18: 

  1. Ver
  2. Ham
  3. Alb
  4. Bot
  5. Rai
  6. Lec

17:11: jezdci si zapisují první časy... nevyjeli zatím jezdci Racing Pointu, Ricciardo (na jeho voze se pracuje) a Gasly (zřejmě na WC).

17:07: Na trati jsou suchá místa, ale třeba na cílové rovince se za vozy objevuje „oblak“ vody... 

17:05: Albon si zapsal jako první a zatím jediný čas.

17:00: začínáme, jezdci se vydávají na trať na pneumatikách do přechodných podmínek.

16:53: V noci pršelo, takže trať opět „zelená“.

16:52: Netradiční problémy mají u McLarenu, Toro Rosso a Renaultu. Desítky (mluví se až o 150) lidí mají žaludeční problémy. Potkalo to také Gaslyho.

16:51: podle pátečních tréninku to vypadá, že na jedno kolo je nejsilnější Ferrari, ale v závodní rychlosti je to mezi Mercedesem, Ferrari a Red Bullem poměrně těsné.

16:50: Vítejte u online přenosu z posledního tréninku v Mexiku.

Foto: Getty Images / Clive Mason

Další článek: Petr Ptáček obsadil konečné osmé místo v šampionátu Formula Renault Eurocup

13. prosince | Před 20 lety usedl Fernando Alonso poprvé do vozu formule 1. V Jerezu se zúčastnil testů s Minardi.
12. prosince | Kubica dnes v Jerezu testuje vůz DTM od BMW.
10. prosince | Pirelli už nominovalo pneumatiky pro Austrálii, Bahrajn, Vietnam a Čínu: ve všech případech C2, C3, C4