Kolo |
Kdo |
Komu |
Obsah sdělení |
SR |
Tony Ross |
Nico Rosberg |
Tvoje brzdy dostaly ránu, jak jsi najel ve čtvrtý zatáčce na obrubník, takže jsi měl v nájezdu do pětky lehce dlouhej pedál, jen to měj na paměti. |
SR |
Mark Slade |
Kimi Räikkönen |
Jen dvě připomínky: Pamatuj, jakej je rozdíl mezi plánem A a plánem B, však víš. A druhá je, abys pamatoval na DRS při výjezdu z boxový uličky, jestli ho máš při výjezdu z boxový uličky. |
SR |
Kimi Räikkönen |
Mark Slade |
O kolik víc předního křídla máme ve srovnání s kvalifikací? Dvě a půl otáčky? |
SR |
Mark Slade |
Kimi Räikkönen |
Jo, tak jsme k tomu přistoupili. |
SR |
Kimi Räikkönen |
Mark Slade |
OK, nemám opravdu žádnou představu, jak moc to musíme stáhnout. Hádám tak aspoň jednu otáčku, pravděpodobně jednu otáčku. |
SR |
Mark Slade |
Kimi Räikkönen |
Plán je: Jedna otáčka dolů na předním křídle. |
SR |
Kimi Räikkönen |
Mark Slade |
Na startu se vážně nic nestane, když uvolním první spojku, je to hodně pomalý. |
SR |
Dave ??? |
Kimi Räikkönen |
Kimi, tady Dave, ano, jsem si toho vědom. Po startu do zaváděcího kola se budu muset rozhodnout, kam se s tím spojkovým pedálem vydáme. Při posledním startu na cestě na rošt jsi uvolnil KERS předtím, než jsi přeřadil na dvojku, a tak se ti přísun KERSu zastavil, protože vůz jel pořád míň než 100 km/h. |
SR |
Jonathan Eddolls |
Valtteri Bottas |
Takže, Vergne před náma na měkkejch gumách. Před ním Button na středních. Guttiérez za tebou taky na středních. |
ZK |
Phil Charles |
Jean-Eric Vergne |
Musíš zesynchronizovat třetí, šestej a sedmej převodovej stupeň. |
1 |
Mark Webber |
Simon Rennie |
Zkontroluj tlaky, kámo. |
1 |
Simon Rennie |
Mark Webber |
Dosud to všechno vypadá dobře. |
2 |
Tony Ross |
Nico Rosberg |
(Německý pilot se během prvního kola dostal do kontaktu s Felipem Massou.) Dej nám vědět, jestli je auto OK, Nico. |
3 |
Simon Rennie |
Mark Webber |
DRS je teď aktivní. Pamatuj, abys využil všechen KERS v každým kole. |
5 |
Dave Robson |
Jenson Button |
Bylo to očivindně skvělý úvodní kolo, jsme osmí, Webber před náma je jedinej jezdec na středních, jsme v opravdu dobrý pozici. |
6 |
Guillaume Rocquelin |
Sebastian Vettel |
(V předcházejících kolech hovořil Rocquelin směrem k Vettelovi, ale zpráva nebyla slyšet. Je možné, že jej informoval o tom, že jízdou za Hamiltonem se jeho motor přehřívá, takže by bylo dobré se trochu stáhnout, stejně jako tak učinil v dalším průběhu závodu při jízdě za Buttonem.) Grosjean je v dosahu DRS. Oceňuju, že jsi udělal, o co jsem tě žádal. Pouze informuju. |
7 |
Romain Grosjean |
Ayao Komatsu |
Při pitstopu minus dvě otáčky. |
7 |
Ayao Komatsu |
Romain Grosjean |
OK, při pitstopu minus dvě, potvrzuju. Jaká je tvoje rychlost? |
7 |
Romain Grosjean |
Ayao Komatsu |
Jsem rychlejší než ti kluci. |
7 |
Ayao Komatsu |
Romain Grosjean |
Rozuměl jsem. |
9 |
Giedo van der Garde |
Juan Pablo Ramírez |
Pneumatiky začínají odcházet. |
9 |
Juan Pablo Ramírez |
Giedo van der Garde |
OK, do boxů, Giedo. Potvrď pitstop. Celou cestu do boxů na to tlač. |
9 |
Rob Smedley |
Felipe Massa |
(Pilot Ferrari si během prvního kola poškodil při kontaktu s Nicem Rosbergem přední křídlo.) Cejtíš kvůli tomu problému na předním křídle nedotáčivost? |
9 |
Felipe Massa |
Rob Smedley |
Jo, možná trochu. |
11 |
Ayao Komatsu |
Romain Grosjean |
Jak jsou na tom pneumatiky? |
11 |
Romain Grosjean |
Ayao Komatsu |
(Francouzova odpověď je šifrovaná) Fáze dvě plus. |
11 |
Ayao Komatsu |
Romain Grosjean |
Potvrzuju, fáze dvě plus. |
11 |
Ayao Komatsu |
Romain Grosjean |
Vettel má problémy, potřebujeme předjet Vettela. |
13 |
Simon Rennie |
Mark Webber |
Všichni lídři už byli v boxech kromě Lotusů. Hamilton, vůz za tebou, je na nových středních gumách pět vteřin pozadu. |
14 |
Tony Ross |
Nico Rosberg |
Jezdeckej styl: Zatáčku dvě víc utáhnout, abys měl v zatáčce tři šiřší stopu kvůli teplotám pneumatik. |
15 |
Guillaume Rocquelin |
Sebastian Vettel |
Dostaň se z Buttonova pytle, abys zchladil vůz. Zůstaň s ním, ale pokus se zchladit vůz na rovinkách. |
16 |
Felipe Massa |
Rob Smedley |
(Massa je přilepen na záď Sutilova monopostu.) Je opravdu těžký předjíždět. |
16 |
Rob Smedley |
Felipe Massa |
Potřebujeme, abys ho předjel tak rychle, jak to jen půjde, všechno zničí. Musíš udělat maximum. |
17 |
Guillaume Rocquelin |
Sebastian Vettel |
(Vettel se pokusil předjet Buttona, při manévru ale zavadil o jeho vůz.) V prostředním sektoru se musíš stáhnout, abys ochladil vůz a brzdy. |
17 |
Sebastian Vettel |
Guillaume Rocquelin |
Zkontrolujte moje přední křídlo. |
17 |
Guillaume Rocquelin |
Sebastian Vettel |
Rozuměl jsem. A přepni KERS, Sebastiane, nemůžeme jet na vysokej výkon. |
19 |
Guillaume Rocquelin |
Sebastian Vettel |
Máš nějaký poškození na předním křídle, pravá přední. |
20 |
Ayao Komatsu |
Romain Grosjean |
Pro předjetí otáčky sedm. |
20 |
Adrian Sutil |
Brad Joyce |
Mám problém s mojí převodovkou. |
20 |
Brad Joyce |
Adrian Sutil |
Adriane, zhasni to. Adriane, myslím si, že nám uniká hydraulika, stalo se to zrovna během posledního kola. Proto jsi nemohl přeřazovat myslím. Uvidíme. |
20 |
Adrian Sutil |
Brad Joyce |
Po výjezdu ze zatáčky 11 jsem už nemohl řadit nahoru. |
21 |
Brad Joyce |
Adrian Sutil |
Myslíme si, že nám uniká kapalina. Stalo se to během posledního kola. |
23 |
Paul di Resta |
Giampiero Lambiase |
(Di Resta mezitím uvízl za Ricciardem.) Nebudu schopnej ho předjet. |
23 |
Giampiero Lambiase |
Paul di Resta |
(Reakci na to, jak se má zachovat, dostane Skot v podobě kódované zprávy.) Ne, potvrzuju, Paule. Pro tuhle chvíli Maďarsko 44. |
23 |
Phil Charles |
Jean-Eric Vergne |
Diferenciál pro nájezdy do zatáček na osmičku. Atakuj nájezdy (obrubníky) míň. Na vjezdu do pomalejch zatáček jsi tvrdší než Daniel. |
25 |
Jenson Button |
Dave Robson |
(Vettel předjíždí Buttona, to stejné dělá o chvíli později také Grosjean, mezi oběma piloty však dojde ke kontaktu.) Možná mám poškození na předním křídle. Ten (cenzurováno) idiot v Lotusu se rozhodnul, že tam pro nás oba není dost místa. |
26 |
Ayao Komatsu |
Romain Grosjean |
Do boxů, Romaine, do boxů. |
26 |
Dave Robson |
Jenson Button |
Přední křídlo je dobrý. Oranžová E2 a v (nastavení) differenciálu jdi níž. |
26 |
Dave Robson |
Jenson Button |
(Oba dva následně zajíždí do boxů.) Teď na to zatlač. Na výjezdu budeš závodit s Grosjeanem. |
26 |
Ayao Komatsu |
Romain Grosjean |
Teď na to zatlač, Romaine. |
27 |
Mark Temple |
Sergio Pérez |
Poslední kolo bylo nejrychlejší kolo závodu, takže skvělá rychlost. Pojďme ty pneumatiky pošetřit. Jestli můžeš, předjeď Hülkenberga, jeho pneumatiky jsou o patnáct kol starší. |
29 |
Guillaume Rocquelin |
Sebastian Vettel |
Doufáme, že Grosjean uvízne za Massou. Naše nejlepší strategie je, že ty kola odjedeš na čistým vzduchu. Dobrá práce, kámo. |
29 |
Francesco Nenci |
Esteban Guttiérez |
Estebane, musíme odstoupit, převodovka odchází, takže teď do boxů. Zajeď do boxů, zchlaď vůz, promiň. |
33 |
Sebastian Vettel |
Guillaume Rocquelin |
Sledujte tu vibraci, dejte mi vědět, jaká je rychlost. |
33 |
Guillaume Rocquelin |
Sebastian Vettel |
Rozuměl jsem. Hamilton zajel do boxů, jedinou referencí je Alonso. Alonso 27.9, Räikkönen 27.9. Taková je rychlost jezdců na tvý strategii. |
33 |
Giampiero Lambiase |
Paul di Resta |
Rozdíl v čase na kolo v porovnání s Bottasem před náma je 1.8 vteřiny. Musíme se ho zbavit tak rychle, jak to jen půjde. |
35 |
Juan Pablo Ramírez |
Giedo van der Garde |
Modrá vlajka: Button a Vettel. Oba dva dohromady. |
36 |
Guillaume Rocquelin |
Sebastian Vettel |
Button odjel na svejch pneumatikách 11 kol, takže se už blíží na hranu. Grosjean má penalizaci průjezdu boxy. Buď trpělivej. |
37 |
Ayao Komatsu |
Romain Grosjean |
(Grosjean ve skutečnosti obdržel penalizaci za to, že při souboji s Massou vyjel mimo trať, jeho závodní inženýr mu ale chybně sdělil, že to bylo za kolizi s Buttonem.) Dostali jsme penalizaci průjezdu boxy. |
37 |
Romain Grosjean |
Ayao Komatsu |
Proč jsme dostali penalizaci průjezdu boxy? |
37 |
Ayao Komatsu |
Romain Grosjean |
Kvůli incidentu s Buttonem. Opustili jsme trať. |
38 |
Ayao Komatsu |
Romain Grosjean |
Tolik k incidentu s Buttonem. Musíme to udělat, takže zajeď prosím do boxů na konci tohohle kola. |
40 |
Nico Hülkenberg |
Marco Schupbach |
Proč jsme v tom kole zajeli do boxů? Protože já jsem se dostával zpátky do dobrýho rytmu. Jenom Pérez a Ferrari mě stáli čas. Mohli jsme to prodloužit.
|
40 |
Marco Schupbach |
Nico Hülkenberg |
(Načasování zastávky ve skutečnosti pomohlo německému pilotovi zvýšit náskok na Ricciarda.) Museli jsme se chránit, proto jsme zastavili. |
41 |
Jenson Button |
Dave Robson |
Musíš mi dát podrobnej přehled toho, co děje kolem mě, Dave. |
41 |
Dave Robson |
Jenson Button |
V tuhle chvíli máš čistej vzduch. Vozy za tebou jsou Massa a Rosberg, budeme s nima závodit až do konce. A závodíme s Grosjeanem, kterej musí ještě jednou zajet do boxů, teď na nás nic neztrácí. |
42 |
Dave Robson |
Jenson Button |
(McLaren zajímá, zda má Massa v plánu ještě jednu zastávku v boxech, nebo na svých pneumatikách vydrží až do konce závodu.) V posledním stintu Massa vydržel na středních 20 kol. |
42 |
Jenson Button |
Dave Robson |
Takže zajede do boxů ještě jednou? |
42 |
Dave Robson |
Jenson Button |
Jo, nejsme si jistí. Mohl by se pokusit to zvládnout do konce. |
43 |
Rob Smedley |
Felipe Massa |
Dokončili jsme 42. kolo, 28 jich zbejvá. Pořád jsi daleko rychlejší než Button před náma. |
45 |
Andrew Murdoch |
Pastor Maldonado |
Bacha na Péreze přijíždějícího zezadu, závodíš s ním. |
47 |
Peter Bonnington |
Lewis Hamilton |
Cíl plus čtyři, teď je 47. kolo. |
50 |
Peter Bonnington |
Lewis Hamilton |
Můžeš si dovolit zrychlit, už to nebude dlouho trvat. Navrhujeme (nastavit) diferenciál pro vysokorychlostní zatáčky na pětku. |
51 |
Dave Robson |
Jenson Button |
(Button má těsně za zády Grosjeana, ale daleko větší starost mu dělají Massa s Rosbergem, kteří krouží o pár vteřin za Francouzem. V 50. kole se pak Grosjean dostává před pilota McLarenu.) Do konce zbejvá ještě 21 kol. Ty víš, jak musíme jet, abychom tu pozici ubránili. |
51 |
Jenson Button |
Dave Robson |
S ním si starosti nedělám, jde mi o ty dva za ním. |
51 |
Mark Temple |
Sergio Pérez |
Maldonado je jedinej vůz, se kterým teď závodíme. Pojďme se ujistit, že ho dostaneme. Chceme se ujistit, že tyhle pneumatiky vydržej až do konce. Osmnáct kol do cíle. |
54 |
Tony Ross |
Nico Rosberg |
Otázkou v tuhle chvíli je, jestli na Massu zaútočíš teď, nebo se budeš starat o pneumatiky a zaútočíš na něj na konci závodu. |
57 |
Guillaume Rocquelin |
Sebastian Vettel |
Situace je následující: Máš před sebou Kimiho. Takhle už dojede do cíle. Tvoje pneumatiky jsou o 13 kol čerstvější než jeho. Tak je to. Ale je před náma. Příští cíl: Mark, kterej je teď taky před náma, bude muset zastavit a nazout měkkou sadu. Vrátí se za tebe a bude na měkký sadě. Bude rychlej, a v závislosti na tom, kam se vrátí, by pro nás taky mohl bejt nebezpečnej. Takže závodíš s Räikkönenem vepředu a Webberem vzadu. |
59 |
Peter Bonnington |
Lewis Hamilton |
Můžeš přepnout diferenciál pro nájezdy do zatáček a diferenciál pro vysokorychlostní zatáčky na čtyřku? |
59 |
Lewis Hamilton |
Peter Bonnington |
Hele, chlape, snažím se tu soustředit, jsem spokojenej s tím, jak auto jede. Chceš po mně, abych zvýšil rychlost? |
59 |
Peter Bonnington |
Lewis Hamilton |
Prostě pokračuj v tom, co teď děláš. |
64 |
Rob Smedley |
Felipe Massa |
Rosberg za náma na to teď začííná tlačit, takže by bylo lepší o něm přemejšlet. |
66 |
Marco Schupbach |
Nico Hülkenberg |
Možnej olej na pravý straně před druhou zatáčkou. |
66 |
Felipe Massa |
Rob Smedley |
(Rosberg se zrovna chystal zaútočit na Massu, když jej zradil jeho osmiválec.) Co to je? |
66 |
Rob Smedley |
Felipe Massa |
Myslím si, že mu zrovna vybouchnul motor. Jo, potvrzeno, problém s motorem. Takže vůz za tebou je Pérez, 24 vteřin, takže zezadu absolutně žádný nebezpečí. Jsi sedm vteřin za Buttonem a na konci tohohle kola bude zbejvat pět kol do cíle. |
67 |
Guillaume Rocquelin |
Sebastian Vettel |
(Vettel mezitím obrží další zašifrovanou zprávu.) Kámo, selhání 23. Takže potřebuješ znova selhání 23, pak selhání 22. Selhání 23, selhání 22. Selhání 22 OK, my ale potřebujeme taky selhání 23, abys odčinil to, co jsi udělal. Je mi líto, kámo, vím, že je to špatná chvíle. |
68 |
Sebastian Vettel |
Guillaume Rocquelin |
(Vettel se pokouší předjet Räikkönen, tento manévr mu ale nakonec nevýjde, a tak si postěžuje.) Hej, on mi neudělal dost místa. |
68 |
Guillaume Rocquelin |
Sebastian Vettel |
Rozuměl jsem. Dostaň se zpátky k němu. Promluvíme si s Charliem. |
69 |
Mark Slade |
Kimi Räikkönen |
Pro poslední kolo musíme ušetřit 10 % KERSu. |
VK |
Peter Bonnington |
Lewis Hamilton |
Jsi tam, Lewisi, první místo, chlape. |
VK |
Ross Brawn |
Lewis Hamilton |
Brilantní práce, Lewisi, fantastická jízda, brilantní práce. |
VK |
Lewis Hamilton |
Peter Bonnington |
Excelentní práce tenhle vejkend, chalpci. Velký díky za všechnu tu tvrdou práci. Zastávky v boxech byly fantastický. Jaký to překvapení s těmahle pneumatikama. To auto bylo snem. |
VK |
Mark Slade |
Kimi Räikkönen |
Musíš zastavit auto na výjezdu z boxů, zastav teď prosím. Dobrá práce, kámo, absolutně brilantní jízda. |
VK |
Kimi Räikkönen |
Mark Slade |
Díky, kluci. Přeju hezký prázdniny všem! |
VK |
Guillaume Rocquelin |
Sebastian Vettel |
Dobrá práce, kámo, byl to dobrej den v kanceláři, dobrý body. Výborně. |
VK |
Christian Horner |
Sebastian Vettel |
Je to OK, Sebe, po první zastávce jsme ztratili spoustu času za Buttonem. Pak to malý poškození na předním křídle, takže je to dobrej výsledek, další pódium, další body. |
Vk |
Sebastian Vettel |
Guillaume Rocquelin |
Jo, kluci, zkusil jsem všechno. Na začátku jsem se zasekl za Buttonem, pak samozřejmě to poškozený křídlo, což nebylo zrovna skvělý, takže za to se omlouvám. Snažil jsem se tak tvrdě, jak to jen šlo, byl jsem rychlejší než Räikkönen, ale nebylo kudy ho předjet. |
Vk |
Guillaume Rocquelin |
Sebastian Vettel |
Jo, dobrá práce, kámo. |