Nejrychlejší čas zajel ve třetím tréninku v Kanadě Lando Norris před Charlesem Leclercem a Georgem Russellem.
Na začátku tréninku bylo už tradičně na trati ticho. Po třech minutách jako první vyjel Franco Colapinto. Záhy se přidali jezdci Astonu Martin a poté postupně vyjeli také ostatní.
Po 20 minutách musely být vyvěšeny červené vlajky. Nico Hülkenberg se roztočil u zdi šampionů a měl i drobný kontakt. Oscar Piastri pak do slavné zdi narazil pravým zadním kolem. Oba jezdci se dostali do boxů, ale na trati byla řada úlomků. Oba jezdci se později vrátili na trať.
Ke konci tréninku do zdi šampionů narazil také Oliver Bearman, který ale mohl dál pokračovat.
Poměrně dlouho stál v boxech Júki Cunoda. Tým pracoval na předních brzdách.
Nejrychlejší čas zajel v posledním tréninku Lando Norris před Charlesem Leclercem a Georgem Russellem.
Kvalifikace začíná v Montrealu ve 22:00.
Výsledky
P. |
Jezdec |
Tým |
Čas |
Ztráta |
Kola |
Pneu. |
1 |
Lando Norris |
McLaren |
1:11.799 |
|
24 |
měkká |
2 |
Charles Leclerc |
Ferrari |
1:11.877 |
0.078 |
29 |
měkká |
3 |
George Russell |
Mercedes |
1:11.950 |
0.151 |
20 |
měkká |
4 |
Lewis Hamilton |
Ferrari |
1:12.050 |
0.251 |
26 |
měkká |
5 |
Max Verstappen |
Red Bull |
1:12.072 |
0.273 |
20 |
měkká |
6 |
Fernando Alonso |
Aston Martin |
1:12.247 |
0.448 |
21 |
měkká |
7 |
Kimi Antonelli |
Mercedes |
1:12.348 |
0.549 |
21 |
měkká |
8 |
Oscar Piastri |
McLaren |
1:12.519 |
0.720 |
18 |
měkká |
9 |
Carlos Sainz |
Williams |
1:12.519 |
0.720 |
22 |
měkká |
10 |
Alexander Albon |
Williams |
1:12.573 |
0.774 |
22 |
měkká |
11 |
Isack Hadjar |
Racing Bulls |
1:12.651 |
0.852 |
22 |
měkká |
12 |
Pierre Gasly |
Alpine |
1:12.684 |
0.885 |
27 |
měkká |
13 |
Liam Lawson |
Racing Bulls |
1:12.791 |
0.992 |
27 |
měkká |
14 |
Lance Stroll |
Aston Martin |
1:12.794 |
0.995 |
28 |
měkká |
15 |
Oliver Bearman |
Haas |
1:12.825 |
1.026 |
27 |
měkká |
16 |
Esteban Ocon |
Haas |
1:12.827 |
1.028 |
22 |
měkká |
17 |
Franco Colapinto |
Alpine |
1:13.060 |
1.261 |
27 |
měkká |
18 |
Nico Hülkenberg |
Kick Sauber |
1:13.072 |
1.273 |
19 |
měkká |
19 |
Gabriel Bortoleto |
Kick Sauber |
1:13.172 |
1.373 |
22 |
měkká |
20 |
Júki Cunoda |
Red Bull |
1:13.573 |
1.774 |
14 |
měkká |
Průběh
19:30: Poslední trénink končí...
19:30: Charles Leclerc druhý...
19:28: Respektive zatím je jeho incident zaznamenán.
19:27: A Cunoda je vyšetřován kvůli porušení pravidel pod červenou vlajkou.
19:24: Cunoda zpět na trati.
19:22: Jen sedm kol odjel Cunoda. Red Bull pracuje na jeho předních brzdách.
19:21: Bearman pokračuje...
19:19: Další náraz do zdi šampionů... tentokrát Bearman.
19:15: Vedení přebírá Norris.
19:11: Russell převzal opět vedení....
19:10: Hadjar se roztočil.
19:09: Hamilton převzal vedení....
19:07: Piastri zpět na trati.
19:05: Russell první. Albon nimo trať.
19:00:
- Rus
- Nor
- Lec
- Ver
- Alo
- Ham
- Rus
- Had
- Sai
- Str
18:57: Pokračujeme...
18:53: Ou... a ještě se Hülkenberg u zdi šampionů roztočil a políbil zeď.
18:53: Na trati jsou trosky... Piastri se vrací do boxů.
18:52: červené vlajky... Piastri měl kontakt se zdí šampionů. Má defekt.
18:50: Piastri měl kontakt se zdí...
18:48: žluté vlajky...
18:48: Oba jezdci Ferrari dnes nasadili nové pohonné jednotky – konrktétně motor, turbo, MGU-H, MGU-K a výfuky.
18:45: Colapinto se včera v každém z tréninků roztočil. Tentokrát málem boural do zdi šampionů.
18:44: Piastri vyjel...
18:44: Leclerc se dostává do vedení. Stále ale čekáme na jezdce McLarenu, Mercedesu nebo Verstappena.
18:40: Na trati už je také Leclerc.
18:35: Na voze Leclerca, který včera boural v prvním tréninku, se pracovalo ještě i krátce před třetím tréninkem.

Foto: Getty Images / Rudy Carezzevoli
18:33: Colapinto na trati.
18:32: Zatím nikdo nevyjel.
18:30: Trénink začíná...
18:27: Podle The Race se McLaren rozhodl ponechat na voze Norrise nové přední zavěšení. Přední křídlo, které bylo testováno v prvním tréninku, sloužilo jen k otestování pro budoucí nasazení.
18:25: Nico Rosberg pro Sky: „Tohle je velmi specifická trať – nízký přítlak, nízká rychlost a oni vyvíjejí svá auta pro průměrný typ trati, což je rychlejší trať, jako je Barcelona. Vozy tady jsou méně optimalizované, což je důvod, proč vidíme několik překvapení.“
„McLaren prostě není v nejlepší pozici. Vidíme, že včera bojovali, byli více mimo trať než na trati.“
„Samozřejmě mají stále šanci být na pole position a vyhrát závod, protože je to McLaren, ale bude to pro ně mnohem těžší víkend.“
18:19: Velkým tématem (jako vždy) jsou pneumatiky. V závodě se očekávají problémy s drolením a minimálně dvě zastávky v boxech – možná u někoho dokonce tři.
18:19: Včera se dařilo Mercedesu, což není překvapení. Vyhovují mu spíše chladnější podmínky.
18:18: Vítejte u online přenosu ze třetího tréninku.