GP Ázerbájdžánu 2019: nejrychlejší kola a strategie

Jeden dodavatel pneu je na hov..! Ať zavedou ještě jednoho dodavatele šasi a pohonných jednotek. Každý rok kecy o zatraktivnění závodů a výsledek 0 s 0

Hajzlík  |  29. 04. 2019 09:17

Pánům z Hadrelli by měli dát koule do svěráku a měli by vysvětlit jak je možné, že žluté gumy byli schopné dát skoro celý závod (Kimi na nich dal 44 kol a kdyby nebyla povinná výměna, tak při troše pošetření by se určitě vyplatilo na ni odjet celý závod) a naopak červené softy šly do kopru po 10 kolech (což by u červené gumy bylo akceptovatelné), ale zároveň na nich většina jezdců nebyla schopná dávat časy na kolo ani na úrovni ojetých žlutých (viz dojíždění špičky když měl Karlík žluté a naopak ztráta na špičku po návratu na červených a to samé bylo vidět i u jezdců středu pole). Podle mě by měla být zachována alespoň nějaká triviální závodní logika tedy, že červené o co méně vydrží o to jsou rychlejší a žluté naopak o co déle vydrží o to jsou pomalejší, jinak Hadrelli zanáší do závodění prvek absolutní náhody a to je asi stejné jako občas nasypat na dráhu hřebíky nebo uvolnit kanálový poklop a čekat koho to sejme.

piloponth  |  29. 04. 2019 09:27

Niekolkokrat zaznelo, ze tym ako sa trat ochladzovala (zapadalo Slnko), tak cervena prestala byt efektivnejsia ako zlta.

Hajzlík  |  29. 04. 2019 09:34

To je možné, ale ona byla pomalejší i na začátku závodu, kdy slunce ještě pálilo (na začátku jel Karlík na žlutých a dojížděl špičku na červených).

Kimi Räikkönen Mart Petr  |  28. 04. 2019 21:04

Strácíme na rovinkách..,Ham 322.7.,,Vet 320.7



Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu: