Giovinazzi vyzvedl poslední díl a Alfa Romeo díky tomu dnes mohla vyjet na trať

Pilot Alfy Romeo Antonio Giovinazzi dnes ráno na letišti vyzvedl „poslední díl“, který tým potřeboval k tomu, aby mohl s letošním monopostem formule 1 poprvé vyjet na trať.
Giovinazzi vyzvedl poslední díl a Alfa Romeo díky tomu dnes mohla vyjet na trať

Alfa Romeo oficiálně představí svůj letošní model na okruhu v Barceloně příští pondělí ráno 40 minut před začátkem letošních předsezónních testů.

Již dnes však Giovinazziho týmový kolega Kimi Räikkönen poprvé vyjel s letošním vozem v rámci shakedownu na testovacím okruhu Ferrari ve Fioranu. Při příležitosti svátku sv. Valentýna byl vůz polepen spoustou srdcí.

V oficiálním tiskovém prohlášení Alfy Romeo Racing se přitom uvádí, že na začátku dne Giovinazzi „odjel na letiště, aby vyzvedl poslední díl, který tým potřeboval k tomu, aby sestavil vůz“.

První fotografie nové Alfy Romeo na trati ve Fioranu

První fotografie nové Alfy Romeo na trati ve Fioranu

Alfa Romeo dnes s Räikkönenem za volantem následně odjela 33 kol, při kterých se tým zaměřoval na aerodynamiku, nastavení a kontroly chlazení vozu.

Monoposty formule 1 budou mít letos díky novým pravidlům jednodušeji řešené přední a zadní křídlo, stejně jako upravené aerodynamické prvky na boku vozu, aby bylo pro jezdce jednodušší jet blíže za svým soupeřem.

Šéf týmu Frederic Vasseur označil dnešní představení za „pozitivní den“, ve kterém byla Alfa Romeo schopna „posoudit pokrok, který jsme udělali v našem vývoji před prvními testy v Barceloně příští týden“.

Technický ředitel Simone Resta dodal, že tým nasbíraná data využije k tomu, aby zjistil, jak nová pravidla ovlivní chování vozu.

Foto: Alfa Romeo

Další článek: McLaren zatím stále nepřešel k Petrobrasu

22:37 | FIA chce udělat "co bude v jejích silách", aby termín Le Mans v příštím roce nekolidoval se závodem F1.
16. září | V Turecku prodali během šesti hodin 40 tisíc lístků ze 100 tisíc plánovaných. Není divu, lístek stojí 30 tureckých lir (cca 90 Kč).
16. září | Hamilton měl při restartu problém s brzdami, ze kterých se kouřilo a dokonce vyšlehl plamen. Tým uvedl, že to bylo způsobené nižším chlazením brzd kvůli profilu okruhu.

24 hodin Le Mans

Čtvrtek 17. září 2020
1. trénink 10.00–13.00
2. trénink 14.00–17.00 (ES2)
Kvalifikace 17.15–18.00 (ES2)
3. tréninik 20.00–00.00 (ES1)
Pátek 18. září 2020
4. trénink 10.00–11.00 (ES1)
Hyperpole 11.30–12.00 (ES1)
Sobota 19. září 2020
Warm-up 10.30-10:45 (ES1)
Start závodu 14.30 (ES1)