Gasly v Toro Rosso opět rozkvetl, říká Marko

Red Bull se během letní přestávky rozhodl vyměnit Albona a Gaslyho. Podle Helmuta Marka se Gasly v Toro Rosso opět
Gasly v Toro Rosso opět rozkvetl, říká Marko

Pierre Gasly se po letní přestávce musel vrátit zpět do Toro Rosso, kde se mu podle Helmuta Marka začalo opět dařit. Konec konců v Brazílii získal pro Toro Rosso pódium.

„Byl to neuvěřitelný rozkvět,“ řekl Marko pro Motorsport.com. „Tady vidíte, o čem je psychologie.“

„Kdybych teď řekl, že jsem to očekával, byla by to úplná lež. Na rozdíl od Kvjata, Gasly opět vstal. Děkuji Bohu za něj i za nás.“

V Red Bullu jsem jel na 80 % potenciálu, říká Gasly

V Red Bullu jsem jel na 80 % potenciálu, říká Gasly

„Myslím, že se z těchto šesti měsíců u Red Bullu poučil. V budoucnu se může stát skvělým mužem.“

Markovi se nelíbí, že se v souvislosti s přesunem Gaslyho zpět do Toro Rosso používá slovní spojení, že „byl degradován“.

„Musím bojovat proti slovu ‚degradace‛,“ vysvětlil Marko. „Mluvíme o formuli 1: kolik tisíc jezdců sní a pracuje, aby se dostali do formule 1? Šel z týmu F1, který soutěží nahoře, do týmu, který jezdí ve středu pole. Stále vydělává peníze a stále je v první kategorii.“

Podle Marka to samozřejmě Gasly tak v první chvíli neviděl, ale dnes už to vidí jinak. 

„Pierre se dostal do Toro Rosso a okamžitě se stal Gaslym, se kterým jsme podepsali.“

Marko uvedl, že toro rosso se snadněji řídí a tlak je také samozřejmě nižší. 

„Ale myslím si, že vina je také částečně na Pierrovi, který přišel do Red Bull a díval se jen na srovnání sebe s Maxem. Nedíval se na zbytek roštu.“

Podle Marka měl Gasly postupovat pomalu a pracovat na sobě.

Foto: Getty Images / Dan Istitene

Další článek: Schumacher musí podle Herberta letos ukázat, co umí

16. září | V Turecku prodali během šesti hodin 40 tisíc lístků ze 100 tisíc plánovaných. Není divu, lístek stojí 30 tureckých lir (cca 90 Kč).
16. září | Hamilton měl při restartu problém s brzdami, ze kterých se kouřilo a dokonce vyšlehl plamen. Tým uvedl, že to bylo způsobené nižším chlazením brzd kvůli profilu okruhu.

24 hodin Le Mans

Čtvrtek 17. září 2020
1. trénink 10.00–13.00
2. trénink 14.00–17.00 (ES2)
Kvalifikace 17.15–18.00 (ES2)
3. tréninik 20.00–00.00 (ES1)
Pátek 18. září 2020
4. trénink 10.00–11.00 (ES1)
Hyperpole 11.30–12.00 (ES1)
Sobota 19. září 2020
Warm-up 10.30-10:45 (ES1)
Start závodu 14.30 (ES1)