Od roku 2008 ztratila formule 1 třetinu diváků.
Během rozhovoru s Ecclestonem na Advertising Week Europe 2016 se objevila také čísla o celkové sledovanosti formule 1. Podle Ecclestona se F1 i nadále vysílá ve 200 zemích světa. Sledovanost ale klesá.
Jedním z důvodů samozřejmě bude i přesun na placené kanály. Ale třeba sponzorům to může být v konečném důsledku jedno.
Rok |
Sledovanost (v milionech) |
2008 |
600 |
2009 |
520 |
2010 |
527 |
2011 |
515 |
2012 |
500 |
2013 |
450 |
2014 |
425 |
2015 |
400 |
Ecclestone také řekl, že přehodnotil svůj postoj k sociálním sítím a internetu obecně. „Nechápal jsem to. Lide mi řekli: ‘Ano, ale děti to používají…’ A já odpověděl: ‘Ale malé děti nekupují zboží, které prodávají sponzoři, takže nám to nepomůže.’“
Jakmile ale začala být F1 přítomna na sociálních sítích a dostavily se výsledky, Ecclestone názor změnil. Jen videa nasbírala před 10 milionů zhlédnutí. Na Facebooku má F1 přes 2 miliony fanoušků a to tam není zrovna dlouho.
Foto: Getty Images / Clive Mason