Formule v šetření, hloupý důvod. Magnussen a Ocon reagují na diskvalifikaci

Asi hloupá otázka, ale proč vlastně jsou ty limity na množství paliva?

Maximální hmostnost auta je 734 kg. To by mělo stačit, ne? Když už nechtějí tankování, tak prostě maximální hmotnost auta, a udělejte si to jak chcete. Pokud někdo bude umět do auta narvat víc paliva, tak ať narve.
Já si vždy myslel, že F1 je královna motorsportu a konstruktérská záležitost. Ale teď? Všechno svázáno pravidlama. K čemu to vlastně je?

FIA tím chce ukázat jak je ekologicky myslící. Takže na jedné straně jsou tady na závodní dráze hybridy, které svým vzhledem a ježděním moc nenadchnou, jsou složité a občas se stane, že při komplikovanější výměně závodník nestihne kvalifikaci, na druhé straně celý ten kolotoč F1 převáží neskutečná flotila kamionů, které mají neomezenou spotřebu a tohle nikoho nezajímá. Ta letadla, která převážejí závodní vozy a materiál, taky pijí jako velbloud na Sahaře, ale tohle není vidět, takže je to v klídku. Když ale v závodě auto vypije o litr benzínu navíc, je z toho průser, závodník je diskvalifikován a celá snaha o umístění, která stála neskutečné peníze, přijde vniveč. A tomu se říká ekologické myšlení.

Charles Leclerc pejdaa  |  23. 10. 2018 11:36

Vývoj nezastavíš... a fakt, že formule - motory s nižším objemem válců, s nižší spotřebou jsou rychlejší, než ty 12 válcové obludy které tu byly...

Penalizace je přísná, ale F1 je o tisícinách - tedy o milimetrech, a desetinách KG..

kdyby řekli - ok je to jen 0,1kg - necháme to být, tak by toho každý začal využívat a třeba v souboji o předjetí by tu decku navíc využil k výkonu..

Fernando Alonso jj284b  |  22. 10. 2018 20:47

pravidla platia pre vsetkych rovnako... alebo Magnussen ci Ocon chcu mat viac paliva ako ostatni?

Fernando Alonso Nardo F1  |  22. 10. 2018 23:31

Presne tak, nech už sú akékoľvek...

Souhlasím, já neřeším penalizace, mě jde o ta pravidla, jsou fakt o ničem.

Ma neser masére, bo ti skočím holou prdelí do ksichtu !

Aspon jedno z tech pravidel musi zmizet. Nejlépe obě.

Sebastian Vettel kuna0131  |  22. 10. 2018 19:46

tvl šetření paliva během závodů,to je jako jako říct sprinterovi,bež rychle,ale nesmíš se při tom,zadýchat....tohle není f1,tohle je komedie
zakazovat jezdcům aby nejeli na plný výkon,to potom nejsou závody

Samé šetření, hrozné toto.Hlavně, že Fernando rozhazuje ručníky na všechny strany.

Ty nepřestaneš ??

FWMonty  |  22. 10. 2018 18:52

Jo a Hamilton může používat pořádný výkon motoru v závodě!!Tam má určitě,taky pořádný průtok

Můžeme se proti tomu bouřit, můžeme s tím nesouhlasit, ale to je tak všechno. Je to pitomé pravidlo, ale platí pro všechny stejně.

Pierre Gasly Ferda.  |  22. 10. 2018 18:38

Může mi někdo vysvětlit jak mohl Ocon ovlivnit okamžitý průtok paliva když všechno hlídá elektronika?
Prosím nepište, že neměl šlapat na plyn.

Neměl šlapat na plyn (tak moc)

Ovlivnit to nemohl. Maximální průtok zřejmě hlídá elektronika a pokud došlo k překročení limitu, asi to zvojtil někdo z těch, co sedí u monitorů.


1 2

Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

17:31 | Mattia Binotto prozradil, že matná barva Ferrari je z důvodu výkonu a ne designu. Tým díky tomu ušetřil pár stovek gramů.
16:50 | Billy Monger si vyzkouší roli moderátora. Bude pracovat pro Channel 4.
14. února | Dnes ve 13:00 uvidíme nový vůz McLarenu. Živě na YT i F1sport
13. února | Esteban Gutiérrez pokračuje jako vývojový jezdec Mercedesu.

Nové vozy a testy

Nové vozy
Haas: 7. února 
Toro Rosso: 11. února
Williams: 11. února (barvy)
Renault: 12. února
Racing Point: 13. února (tým)
Mercedes: 13. února
Red Bull: 13. února
McLaren: 14. února
Ferrari: 15. února
Alfa Romeo: 18. února
Testy
18.února-21. února
26. února-1.března