Formule 1 už není vhodným nástrojem pro dosahování cílů BMW

GRAHAM F1  |  29. 07. 2009 12:21

On to někdo koupí a jede se dál.... FIA jen bude kydat nesmysli.Podívejte se na Mclaren.V utrácení je tak někde v prostředku a co dokaží.To samé třeba Wiliams.Sice tam bude rozpočet menší ale viditelně jde F1 provozovat.Jenže tihle chtěj jen vyhrávat a pokud to nejde tak to zabalí.Vždycky takoví budou.Teď když je zastropováno, jako že je, tak přeci není důvod odcházet.Krom toho BMW bylo taky proti.Jediný důvod je neschopnost vyhrávat, zviditelnit se.Rozpočet lze mít vyrovnaný, i ziskový.Tak to je...zbytek jsou vymluvy a skuhrání.

petrzma  |  29. 07. 2009 12:53

Bohužel s Tebou musím souhlasit

Azgalor  |  29. 07. 2009 12:58

Jo, jo, přívětivost k životnímu prostředí, celí němci. Na jedné straně dálnice solární elektrárna, a na druhé uhelná jak kráva. Mezitím dálnice, plná samých Audi, BMW s motorem moooc přes 2.0 l. Ale jsou přívětiví k životnímu prostředí.

7ummy  |  29. 07. 2009 12:59

29.07.2009, 12:21 - GRAHAM
Williams dluzi kam se podiva. Mcl je jeden z tech co utraceji nejvice...
Zrovna BMW neni moc tem, ktery se vymlouva ... Myslim, z to rekli zcela jasne proc odchazeji.

james008  |  29. 07. 2009 13:21

Azgalor: přívětivost k životnímu prostředí....tak nejak..navic to ohaneni se solarnima panelama me posledni dobou taky docela bavi.. pri vyrobe takoveho panelu jde do vzudu tolik splodin a sklenikovych plynu ze kdyby tam meli tu uhelnou elektrarnu tak by to zas tak velky rozdil nebyl..ale co.. nakukame to lidem a oni nam to sezerou... )... ja vidim odchod bmw jen protoze proste dostali lejstro ze tu mate sauber a ukazte mi do par let ze budete mit titul.... nepovedlo se....smlouva tak konci.a konci i pokus bmw o dobyvani F1 ... nemci jsou na termini psi

Stíhačka  |  29. 07. 2009 13:27

Chápu, že je F1 stojí hodně peněz, ale byli to právě oni, kdo zablokoval zablokování KERS a celou dobu se chlubili, že mají KERS nejlepší a nakonec s ním ani nezávodí. Je jasné, že pro ně není F1 marketingový nástroj, když jezdí na chvostu, jejich motory asi také nejsou nic extra, když je nikdo jiný nemá. Mercedes je v tomto ohledu převálcoval.

GRAHAM F1  |  29. 07. 2009 13:27

7ummy :To že jsou teď v krátkodobém mínusu (investovali-museli) nic neznamená.Ono se jim to vráti.BMW mohlo mít tým, aniž by prodělali.Mohli mít vyrovnanej rozpočet.Oni ale chtějí bejt buď nejlepší a nebo to nebudou dělat.Nezvládli to.

Jirik_H  |  29. 07. 2009 13:31

GRAHAM
Obávaám se, že realita je jiná.
Znáš reálná čísla bynysu? Asi ne.

GRAHAM F1  |  29. 07. 2009 13:31

I to že Mercedes jako takový v F1 exceluje a to dlouhodobě a má zvuk úspěchy, výsledky jednoznačně hrálo roli.BMW pokud by bylo dlouhodobě neuspěšné, by v podvědomí lidí zůstalo.A to oni nechtějí... jak jsme psal buˇˇd jedni z nejlepších nebo raději nic.Neměli na to technicky....peníze byli až na druhém místě.Proč dělat něco co nás poškozuje a neumíme to tak, jak potřebujeme.

GRAHAM F1  |  29. 07. 2009 13:32

Jaká čísla bussinesu, koho čísla??

Jirik_H  |  29. 07. 2009 13:40

GRAHAM
Vše vždy začíná v USA. Tedy krize i jejich konce. A USA se čím dá tím více potápějí. Nyní, jak jsem uváděl jinde, jsou průmyslové kapacity využívány z 68%. Nezaměstnanost je ale 9%. Tzn., že ještě hodně lidí vyletí /koneckonců v USA se připravují na nepokoje, stejně jako v 30. letech/.
Takže po prodej aut velmi špatná doba. Přebytečné výrobní kapacity jsou cca 10 mil aut ročně, tedy 2 - 5 automobilek podle kapacity.
Jen blbec by v tuto chvíli investoval do tak drahého podniku, jakým je F1. F1 stojí na Evropě a Asii. Ale Evropu také nečekají šťastné chvíle. Takže kdo umí počítat, jde z F1 ven.
Jen se to musí správně marketingově podat, protože slova BMW a krize nesmí být spojovány.

Jirik_H  |  29. 07. 2009 13:45

Snad teď bude jasnější krok Hondy, která sehnala Brawna, postavila tunely, nasypala do F1 nehorázné prachy a když viděla makroekonomická čísla světa a vývoj prodejů, odpískala to.
Před žněmi.
Holt chce to nadhled nebo celkový přehled.

EliasFan  |  29. 07. 2009 13:44

Tak Davide, tvoje poslední šance, jak dostat Prodrive do F1.
A to, že nikdo nemá motory BMW, nic neznamená. Třeba BMW ty motory chtěli dávat JEN JEDNOMU týmu ( BMW ).

Dixo F1  |  29. 07. 2009 14:02

ze by TheissenGP

Oly  |  29. 07. 2009 14:37

Doufal sem že BMW mohlo zasadi kořeny ve formule 1 stejně jako Ferrari a Mclaren. Ale to už neni realni. To vedení BMW je prostě maslo až na Thessena ktety vík jak to ve formule chodí. A je to jen špatne obdobi se sposta změn (aerodynamiky a KERZ). Což jsou obrovsky vydaje.


1 2