Formule 1 je dnes velmi populární a také velmi atraktivní pro sponzory. Z hlediska objemu sponzorských peněz se F1 pomalu dostává i před americké sportovní ligy.
Formule 1 téměř každý týden oznamuje nového oficiálního partnera. Nedávno šlo třeba o Pepsico. Seznam partnerů najdete na webu F1. Někteří nezůstávají jen u spolupráce s F1, ale podepisují také smlouvy s některým z týmů. Dobrým příkladem je společnost Allwyn Karla Komárka, která je současně také sponzorem McLarenu.
Podle nového reportu od SponsorUnited týmy vloni obdržely od sponzorů 2,04 miliardy dolarů. Více vydělává už jen jen NFL (2,49 miliardy). F1 překonala americkou baseballovou ligu MLB (1,9 miliardy) a například u nás přece jen asi nejpopulárnější z amerických soutěží – hokejová NHL – vydělala „jen“ 1,4 miliardy dolarů.
F1 je v tomto ohledu efektivní. Zatímco v NFL se uzavřelo téměř 3500 smluv v průměru za 745 tisíc dolarů, ve F1 to bylo 340 smluv s průměrnou hodnotou 6 milionů dolarů.
Tým F1 dostává od sponzorů v průměru 204 milionů dolarů, ale existují samozřejmě velké rozdíly. Největší příjmy mají čtyři největší týmy.
Sponzoři dostávají prostor na vozech i overalech jezdců – nejdražší jsou v tomto ohledu airbox a bočnice.