Formule 1 oznámila nové globální partnerství se společností PepsiCo. Dohoda navazuje na řadu dalších, nedávno oznámených spoluprací, a přinese propojení se značkami jako Sting Energy, Gatorade a Doritos.
V roce, kdy formule 1 slaví 75 let, byla uzavřena nová dohoda se známou potravinářskou společností PepsiCo. Partnerství má platnost až do sezony 2030 a jeho součástí bude širší přítomnost některých produktů firmy v rámci šampionátu.
Energetický nápoj Sting Energy se stává oficiálním energetickým nápojem formule 1, značka Gatorade se nově pojí se sprintovými závody coby oficiální partner a brand Doritos získává titul „oficiální slaná pochoutka formule 1“.
„Nyní je čas oslavit partnerství mezi dvěma ikonickými a historickými globálními značkami,“ řekl šéf formule 1 Stefano Domenicali.
„Jde o jiskřivé spojení, které propojí tradici a inovaci a přinese fanouškům i zákazníkům po celém světě vzrušení, zábavu a nezapomenutelné zážitky. PepsiCo využije jedinečný potenciál Formule 1 jako globální platformy k oslovení nového publika a my budeme těžit z jejich energie, skvělých produktů a loajální komunity,“ uvedl dále Ital.