Formule 1 spojí síly se značkou čokoládových tyčinek KitKat.
Zatímco Formule 1 má již delší dobu své oficiální partnery pro časomíru (momentálně Rolex, od příštího roku TAG Heuer) i šumivé víno (nyní Ferrari, které brzy vystřídá šampaňské Moët), teď se královna motorsportu dočkala i své čokoládové tyčinky.
Novým partnerem formule 1 se totiž v příštím roce stane značka KitKat, která se stane oficiální čokoládovou tyčinkou šampionátu.
KitKat, známý pro své křupavé tyčinky, plánuje díky této spolupráci posílit svou značku, přičemž spojení s formulí 1 mu přináší možnost oslovit fanoušky motorsportu po celém světě. Nové partnerství zahrnuje nejen přítomnost loga KitKat na různých reklamních plochách během závodních víkendů, ale i speciální aktivity a kampaně zaměřené na fanoušky, a to jak na okruzích, tak online.
Ohlášená spolupráce odstartuje v roce, kdy KitKat oslaví své 90. výročí, když tato čokoládová tyčinka byla poprvé uvedena na trh ve Velké Británii v roce 1935 pod názvem 'Chocolate Crisp'. Od té doby se stala jednou z nejoblíbenějších čokoládových pochoutek na světě.