Spolumajitel Force Indie Vidžaj Mallya deklaruje připravenost investovat do rozvoje týmu, ale nejdřív chce vědět, kde to bude mít největší smysl.
Force India vznikla na základech týmu Jordan, z jehož éry také pochází aerodynamický tunel. Ten by proto potřeboval modernizaci, aby mohl pracovat s 60procentními modely, ale Mallya s touto investicí váhá.
"Víme, že musíme investovat kapitál, hlavně na straně aerodynamiky, ale čekáme, až budou jasná pravidla," řekl pro Autosport. "Pokud dojde k omezení času v aerodynamickém tunelu, nemá smysl, abychom instalovali nový špičkový aerodynamický tunel a navyšovali kapacitu tam, kde nebude využita."
"V takovém případě bychom mohli aerodynamický tunel s někým sdílet. Pokud budeme mít přístup do modernějšího tunelu, věřím, že výkonnost tohoto týmu poskočí exponenciálně, jelikož se jedná o jeden z našich dnešních handicapů."
Force Indii se daří relativně dobře i se současným vybavením, za což podle Mallyi patří týmu velké uznání.
"Jsem velmi hrdý na to, že dosahujeme takových výkonů na okruzích s aerodynamickým tunelem, který máme," uvedl. "Kluci dělají pozoruhodnou práci. Tohle je historický tunel z dob Eddieho Jordana."
"Jsme hodně hrdí na tyto malé kroky vpřed. Týmy designu a techniky dělají brilantní práci, ale já jim musím dát nástroje na ten poslední krok. To je to, co dělí velké týmy od menších."
Kromě aerodynamického tunelu chce Mallya také rozšířit továrnu v Silverstonu. "Hledáme nějaké přilehlé pozemky u továrny, abychom zajistili budoucí rozšíření. Lepší místo nenajdete," uzavřel.