Force India si před začátkem sezóny dala za cíl pravidelný zisk bodů a příležitostné boje o stupně vítězů. Po prvním závodě majitel stáje Vidžaj Mallya zkonstatoval, že výkonnostně vůz nezklamal.
"Jsme velmi konkurenceschopní, vše jde podle plánu," pochvaloval si Mallya. "V roce 2009 jsem řekl, že budeme příležitostně bodovat a získali jsme 13 bodů, což bylo úctyhodné. Letos jsem řekl, že bychom měli pravidelně bodovat. Náš účet jsme otevřeli v prvním závodě a myslím, že budeme mít možnost bodovat pravidelně."
"Nebyl bych překvapený, kdybychom si troufli na jedno nebo dvě pódia. A příští rok by snad mohlo být naším cílem dokončovat na stupních vítězů."
V Bahrajnu byli Adrian Sutil a Robert Kubica jediní piloti v první desítce startovního roštu mimo čtyři top týmy. Po startu však spolu kolidovali a body Force Indii dovezl Vitantonio Liuzzi.
"Zapůsobily na mě dvě věci," přiznal Mallya. "První je naše rychlost. Pro tak malý tým, jako jsme my, je to něco velkého. Druhá je, jak se mluvilo o Toniovi. Nejen že se osvědčil, ale navíc jel nádherně. Šetřil pneumatiky, byl rychlý a vůz dovezl na bodech. Takže mu patří uznání."
Sutil si propad na konec startovního pole alespoň částečně kompenzoval druhým nejrychlejším kolem závodu, v cíli byl dvanáctý.
"Abyste bodovali, musíte být mezi prvními deseti. Bylo by moc ambiciózní, kdybych řekl, že porazíme velkou čtyřku - McLaren, Ferrari, Mercedes a Red Bull. Ale že jim klepeme na dveře a jsme před ostatními, to mě těší," uzavřel Mallya.