Jezdcům se od Mezinárodní automobilové federace dostalo dalšího zpřesňujícího výkladu pravidel, aby lépe věděli, co si můžou na trati dovolit.
Motivací pro tento krok byly bahrajnské souboje Fernanda Alonsa a Lewise Hamiltona s Nicem Rosbergem. Rosberg při nich vyvedl oba jezdce na okraj trati, ale protože ani jeden ze soupeřových vozů nebyl v tu chvíli významnou částí vedle jeho mercedesu, FIA ho nepotrestala.
Někteří přesto považovali Rosbergovy manévry za nebezpečné a dlouhá debata vyústila ve zpřesňující výklad pravidel. Poslal ho ředitel závodů Charlie Whiting všem týmům už před závodem v Silverstonu, citoval z něj Autosport.
"Jezdec bránící pozici na rovince nebo před brzdnou zónou může během svého prvního manévru využít celou šířku tratě za předpokladu, že se o předjetí pokoušející vůz nedostal vedle něj významnou částí. Při takovém bránění jezdec nesmí opustit trať bez ospravedlnitelného důvodu," napsal Whiting.
"Aby nebylo žádných pochyb, pokud se o předjetí pokoušející vůz dostane jakoukoliv částí svého předního křídla vedle zadního kola vozu vpředu, bude to považováno za ´významnou část´."
Jezdci teď tedy budou mít jasno. Pokud se soupeř za nimi dostane alespoň částí předního křídla vedle jejich zadního kola, musí mu nechat mezi svým vozem a okrajem trati prostor pro případné předjetí. V opačném případě můžou pro bránění využít celou šířku trati. To platí pro první změnu směru jízdy.
Pokud se totiž jedná o druhou změnu směru jízdy, tak jezdec musí soupeři nechat prostor mezi svým vozem a okrajem trati v každém případě.