Na žádost Pirelli poslal technický delegát FIA Charlie Whiting všem týmům oznámení, ve kterém přesně specifikuje hranice pro používání pneumatik.
Je to jedno z opatření, které má zabránit opakování problémů ze Silverstonu.
"Napsali jsme Charliemu a požádali ho, aby napsal týmům a určil, co požadujeme, protože navzdory minulému víkendu je tu pořád několik lidí, kteří chtějí dělat věci, které nechceme, aby dělali," řekl sportovní šéf Pirelli Paul Hembery.
Whiting proto vzal parametry Pirelli a předal je týmům s tím, že nad jejich dodržováním bude dohlížet přímo FIA. Jedná se o minimální tlak vzduchu v pneumatikách, maximální negativní odklon kol a přísný zákaz zaměňování zadní levé za pravou pneumatiku.
Pirelli přivezlo do Německa nové zadní pneumatiky, v nichž je místo kovového pásu kevlarová konstrukce, ale zůstávají směrové/asymetrické. Symetrické zadní pneumatiky budou k dispozici až v Maďarsku.