Mezinárodní automobilová federace udělala očekávaný krok, který má zabránit Red Bullu v hrátkách s nastavením motoru.
Týmy dostaly od FIA dodatek k pravidlům, který říká, že "nad 6000 otáčkami za minutu se maximální točivý moment motorů nesmí lišit o více než +/- 2 procenta (od referenčního nastavení)."
Jako referenční nastavení poslouží mapa motoru z jednoho z prvních čtyř závodů letošní sezóny. FIA zároveň dodala, že se "načasování zapalování nesmí lišit o více než 2,5 procenta". Větší změny v nastavení budou možné jen při velkých změnách počasí, ovšem jen v případě, že FIA úpravu schválí.
Díky tomu by Red Bull už neměl mít možnost upravit nastavení motoru tak jako v Německu, kdy motor dodával při plně sešlápnutém plynovém pedálu ve středních otáčkách nižší točivý moment než jindy, což bylo považováno za obdobu kontroly trakce.
Druhým omezením pak chce FIA zabránit tomu, aby pomocí zpožděného zapalování motor produkoval vyšší množství výfukových plynů s cílem pomáhat aerodynamice, z čehož byl Red Bull také podezříván.