FIA vydala další technickou směrnici, která se týká průtoku a spalování paliva. Tentokrát zavádí nová opatření.
FIA během měsíce vydala už tři technické směrnice. V první ujistila, že vstřikování většího množství paliva v okamžiku, kdy senzor neměří, je nelegální. Druhá směrnice uvádí, že žádná hořlavá kapalina z chladicích systémů (konkrétně z intercooleru, ERS a sběrného potrubí) nemůže být použita ke spalování.
Nová technická směrnice zavádí podle Motorsport.com poprvé konkrétní opatření. V současné době se používá jeden senzor, který měří průtok paliva. Podle pravidel musí být maximálně 100 kg za hodinu. Od sezóny 2020 to budou podle nové směrnice dva senzory.
FIA v Brazílii zabavila třem týmům části palivového systému. Šlo o Ferrari, zákazníka Ferrari a jeden vůz, který nepohání motor Ferrari. Podle Gazzetty dello Sport se konkrétně jednalo o Alfu Romeo a Red Bull. Není jasné, zda vydaná směrnice nějak souvisí se zabavením těchto částí, které měly být prozkoumány techniky FIA.
Foto: Activepictures / Jiří Křenek