FIA vidí příčinu problémů v úpravách palivových senzorů, změny zakáže

Mezinárodní automobilová federace se domnívá, že ví, proč mají některé týmy problémy s přesností palivového senzoru, a chystá nápravu.
FIA vidí příčinu problémů v úpravách palivových senzorů, změny zakáže

Na zařízení společnosti Gill, které měří průtok paliva, si stěžoval zejména Red Bull ve světle Ricciardovy diskvalifikace v Austrálii.

Podle Auto Motor und Sport FIA zjistila, že 95 procent problémů se senzorem mají týmy, které senzor před nasazením do vozu upravily, jmenovitě Red Bull, Toro Rosso a Lotus. Změny udělaly kvůli snadnější instalaci.

Federace považuje tyto úpravy za příčinu problémů, a proto vydala nařízení, podle kterého nebude možné senzory nijak upravovat s platností od GP Španělska. Každý tým bude muset senzor instalovat ve standardní konfiguraci od firmy Gill.

Pokud by ani to nepomohlo a problémy by přetrvávaly, podezření by zřejmě padlo na palivo. Protože všechny tři jmenované týmy používají podle všeho stejné palivo. Red Bull a Lotus se k Totalu hlásí oficiálně a Toro Rosso ho údajně používá taky navzdory partnerství s Cepsou.

Ricciardovi nefungoval palivový senzor celý závod v Malajsii

Ricciardovi nefungoval palivový senzor celý závod v Malajsii

Další článek: Letošní vozy jsou podle Alonsa moc pomalé

18:20 | Mercedes uveřejnil fotografii... zachycuje nové zbarvení? odkaz
26. února | Aktualizace: Alonso se nezúčastní prezentace (otázek a odpovědí médiím) při prezentaci vozu Alpine kvůli cestovním omezením.
26. února | Na Eurosportu 2 začíná první letošní závod formule E.
26. února | Fernando Alonso se nezúčastní prezentace Alpine a navazujících rozhovorů. Alpine píše o hygienických důvodech. Není zřejmé, zda jde o cestovní restrikce nebo to souvisí s jeho nedávnou nehodou.