Mezinárodní automobilová federace se snaží předejít nedorozumění a všem týmům připomněla, že vozy nesmí být vybaveny systémy, jenž by umožňovaly automaticky měnit světlou výšku.
Že podobným zařízením disponuje Red Bull RB6, je přesvědčena část konkurentů, protože si jinak nedokáží vysvětlit, že vůz z dílny Adriana Neweyho tak málo podléhá změnám v zatížení palivem. FIA si vůz z Milton Keynes znovu prostudovala v Malajsii a shledala ho v souladu s pravidly. Všem stájím pak poslala v neděli večer upozornění.
"Jakýkoliv systém nebo procedura, jejichž účelem nebo důsledkem by byla změna nastavení zavěšení v době, kdy vůz podléhá pravidlům parc fermé (mezi kvalifikací a závodem), budou považovány za odporující článku 34.5 Sportovních pravidel," uvedla federace. "Navíc jsme přesvědčeni, že jakýkoliv systém tlumičů s vyvažováním pravděpodobně odporuje článku 3.15 Technických regulí."
Zdá se tedy, že soupeři Red Bullu si doposud špatně vysvětlovali původ schopností RB6. McLaren po Malajsii uvedl, že už v Číně plánuje nasadit úpravy, které jsou inspirované Red Bullem a měly by vůz zrychlit především v kvalifikaci.