V rámci snah udělat provoz v boxové uličce bezpečnější se FIA rozhodla detailně prozkoumat, s čím týmy pracují, a zjistit případné příčiny problémů.
Po incidentu s uvolněným kolem Marka Webbera na Nürburgringu přijala FIA už řadu opatření, od omezeného pohybu lidí v pit lane až po penalizaci ztráty deseti míst pro jezdce, kterému tým špatně uchytí kolo.
Tím ale snaha federace nekončí, od týmů si teď vyžádala komplexní informace o vybavení pro pit stopy. "FIA je v tom velmi aktivní. Požádali všechny týmy v pit lane o informace, jak fungují jejich semafory, jak jsou vypouštěny vozy a které úkony k tomu vedou," vysvětloval sportovní šéf McLarenu Sam Michael.
"Nejenže si řekli o ty informace, ale také přišli si fyzicky zkontrolovat vybavení a podívat se na to, co máme."
Jedním z návrhů pro zvýšení bezpečnosti zastávek v boxech byl povinný minimální čas na výměnu kol, ale ten byl zamítnut. Podle Michaela je třeba, aby se týmy nespoléhaly jen na elektroniku, ale nechaly v rozhodování i lidský faktor.
A k tomu bude třeba doladit vybavení. "Pořád jsme tak rok nebo dva od skutečně robustního systému," přiznal. "Protože zatím je v rané fázi vývoje."