FIA se začala zajímat o pevnost nových nosů

Mezinárodní automobilová federace nabyla dojmu, že by nosy některých vozů nemusely být bezpečné, a proto si od týmů vyžádala dodatečná data.
FIA se začala zajímat o pevnost nových nosů

Všechny vozy sice vyhověly nárazovým testům a všem pravidlům, tudíž jsou legální a můžou jezdit, ale FIA si myslí, že některé týmy by přesto mohly mít relativně slabé nosy, které by při čelním nárazu nebyly bezpečné.

Podle Autosportu proto požádala všechny stáje o technická data o strukturální pevnosti nosů na vybraných místech. A zajímají ji opravdu jen nosy, křídla nebo jejich uchycení nikoliv.

Federace porovná získaná data s informacemi o loňských autech a není vyloučen zásah. "Stewardi můžou vyloučit vůz, jehož konstrukce je považována za nebezpečnou," totiž stojí v pravidlech.

Je tedy možné, že někdo bude nucen svůj nos přepracovat.

Další článek: Zápisy Lotusu a Marussie do šampionátu jsou už potvrzené

22:37 | FIA chce udělat "co bude v jejích silách", aby termín Le Mans v příštím roce nekolidoval se závodem F1.
16. září | V Turecku prodali během šesti hodin 40 tisíc lístků ze 100 tisíc plánovaných. Není divu, lístek stojí 30 tureckých lir (cca 90 Kč).
16. září | Hamilton měl při restartu problém s brzdami, ze kterých se kouřilo a dokonce vyšlehl plamen. Tým uvedl, že to bylo způsobené nižším chlazením brzd kvůli profilu okruhu.

24 hodin Le Mans

Čtvrtek 17. září 2020
1. trénink 10.00–13.00
2. trénink 14.00–17.00 (ES2)
Kvalifikace 17.15–18.00 (ES2)
3. tréninik 20.00–00.00 (ES1)
Pátek 18. září 2020
4. trénink 10.00–11.00 (ES1)
Hyperpole 11.30–12.00 (ES1)
Sobota 19. září 2020
Warm-up 10.30-10:45 (ES1)
Start závodu 14.30 (ES1)