FIA se začala zajímat o pevnost nových nosů

Mezinárodní automobilová federace nabyla dojmu, že by nosy některých vozů nemusely být bezpečné, a proto si od týmů vyžádala dodatečná data.
FIA se začala zajímat o pevnost nových nosů

Všechny vozy sice vyhověly nárazovým testům a všem pravidlům, tudíž jsou legální a můžou jezdit, ale FIA si myslí, že některé týmy by přesto mohly mít relativně slabé nosy, které by při čelním nárazu nebyly bezpečné.

Podle Autosportu proto požádala všechny stáje o technická data o strukturální pevnosti nosů na vybraných místech. A zajímají ji opravdu jen nosy, křídla nebo jejich uchycení nikoliv.

Federace porovná získaná data s informacemi o loňských autech a není vyloučen zásah. "Stewardi můžou vyloučit vůz, jehož konstrukce je považována za nebezpečnou," totiž stojí v pravidlech.

Je tedy možné, že někdo bude nucen svůj nos přepracovat.

Další článek: Zápisy Lotusu a Marussie do šampionátu jsou už potvrzené

10:40 | Alex Albon po včerejší nehodě mění šasi.
9:57 | Za chvíli hlavní závod F2, živě třeba na Sport 1.
15:59 | Haas přestaví své jezdce pro rok 2021 před koncem sezóny. Podle Steinera maximálně za 2 týdny.
14:51 | Kvalifikace F2: Pole position (za které jsou v F2 body) získal Callum Illot. Schumacher 10., Cunoda 22., Lundgaard 9., Shwartzman 14.

GP Bahrajnu 2020

Pátek 27. listopadu 2020
1. trénink Hamilton (1:29.033)
2. trénink Hamilton (1:28.971)
Sobota 28. listopadu 2020
3. trénink 12.00–13.00
Kvalifikace 15.00–16.00
Neděle 29. listopadu 2020
Závod 15.10