Světová rada motorsportu schválila změny pravidel. Dotknou se mimo jiné stávajících pohonných jednotek.
Týmům bude umožněno v případě potřeby provádět dočasné opravy pohonných jednotek, což jim může pomoci se vyhnout nasazení nových komponent. Týmy budou mít také povoleno vyměnit pohonné jednotky za díly novější specifikace v podmínkách parc fermé mezi kvalifikací a závodem.
Světová rada motorsportu také schválila změnu v oblasti teploty paliva, se kterou jsou letos problémy. Nově budou moci týmy zejména v horkých závodech ochladit palivo na 20 °C.
Dále došlo ke zpřísnění testů ohebnosti zadních křídel.
Některé mediální aktivity se z pátku přesunou zpět na čtvrtek.
Ke změnám došlo také v pravidlech ohledně testů pneumatik Pirelli. Nové nařízení říká: „Nebudou povoleny žádné testovací díly, testovací software, změny komponentů nebo změny nastavení, které by soutěžícímu poskytovaly jakýkoli druh informací, které nesouvisí s testem pneumatik.“
Všechny změny nastavení budou povoleny pouze tehdy, pokud jsou nezbytné pro správné vyhodnocení pneumatik nebo pro dokončení testu pneumatik.
Změna je nejspíše reakcí na situaci ze začátku roku, kdy Ferrari při testu pneumatik použilo dvě různé ale legální specifikace podlah.
Vrátil se také už tradiční evergreen – zákaz ohřívacích dek na pneumatiky. Aktuálně je uveden ve změně pravidel pro rok 2024.
FIA měla původně na tomto zasedání schvalovat pravidla okolo pohonných jednotek pro rok 2026. K tomu ale nedošlo. Podle dostupných informací by však ke schválení mělo dojít v nejbližší době. I proto se spekulace, že možná už v Rakousku příští týden bude oznámen vstup Porsche a Audi do F1.