FIA rozhodla, kde budou jezdci využívat zadní křídla v prvních závodech

Páňula  |  14. 03. 2011 22:04

Jak bude dávat Fia tresty za to, že odstup byl 1,001... Jak to má dopr***e ten jezdec vědět? Je superman? Má ovládat zadní křídlo, KERS, teď ještě přítlak a kdesi cosi a v neposlední řadě i auto... To je jak ty nové telefony. Má to 50 funkcí, ale prostý člověk se zeptá, jestli to umí volat. To budou závody zase o h**vně. Sorry, radši zavézt zpět 14-válce nebo kolikátky to byly, dát jezdci do ruky jen volant s ovládáním na vysílačku a jezdi. To jsou závody, ne toto:-@

Fanda.LH  |  14. 03. 2011 22:15

Jsou mezičasy, podle času na mezičase se rozhodne, pokud to dobře chápu. Takže krom všech diváků to bude vědět i jezdec...

zeto  |  15. 03. 2011 08:07

Co já jsem četl, bude to hlídat elektronika.

Fanda.LH  |  15. 03. 2011 09:38

No to ano, ale jak?? Předpokládám, že bude zaznamenávat pouze ten mezičas a na základě něj povolovat, či zakazovat...

vanoverlord  |  15. 03. 2011 11:32

Nie je to jedno? Akási kontrolka dá pilotovi najavo, či to môže použiť, alebo nie. Podľa mňa to bude môcť piloť stláčať koľko chce, ak ho elektronika nepustí, tak sa zadné krídlo jednoducho neprestaví...

To je hovadina

A co když se stane toto: např. Ve vedení pojede Vettel,za ním bude Alonso a za Alonsem Hamilton. V měřícím bodě bude ztráta Alonsa 0,999s,ale na rovince to bude 1,5s. I tak to může použít ? A co když do toho bude Hamilton rovněž v měřícím bodě blíže,než 1s za Alonsem a na rovince použije toto křídlo k předjetí,ale Alonsa nepředjede,protože on zkoušel předjet Vettela i když byl viditelně daleko ?

Bože,to bude zase keců a nesmyslů okolo. Já bych jim to povolil používat neomezeně a když už to chtějí zavést jen na rovince,tak bych rozhodně nedával nějakej debilní limit pod 1s :-S

Fanda.LH  |  14. 03. 2011 22:13

Mohou to použít jen na 600m tj v té rychlosti řekněme 300 km/h tj. 85m/s asi na 7 sec během kterých by měli získat údajně 15km/h tj pokud si to zjednodušíme zrychlení 2km/h /s. Tzn(Rozdíl rychlostí v průměru, elementární fyzika) 1. sec = 1km/h 2. sec = 3km/h 3. sec = 5km/h 4 sec = 7km/h 5 sec = 9km/h 6. sec = 11km/h 7. sec = 13km/h... Vtomto velmi zjednodušeném případě(Zrychlení bude asi větší, avšak rychlost se zastaví na hodnotě danou nastavením, takže to může být mnohem horší), získá jezdec, ztrácející až 1sec. na jezdce před sebou celkově 46 km/h tj. necelých 13metrů!!!!!! 1.sec při rychlosti 300km/h je 83m!!! Takže co se stane?? Nestane se vůbec nic a smutné je, že takovéhle kecy čtu všude možně!!! Nemůžete zapnout mozek a držet hubu??

cikki  |  16. 03. 2011 12:52

Někde jsem (dneska) četl, že to nastavitelné zadní křídlo nezaručí předjetí, ale pomůže se dostat vedle předjížděného a tím bude i více soubojů...

ZKUSTE POROVNAT, PŘI JAKÉM ROZESTUPU DOCHÁZELO NA KONCI ROVINKY K PŘEDJÍŽDĚNÍ A U JAKÉHO MAXIMÁLNÍHO ROZESTUPU BUDE DOCHÁZET K PŘEDJÍŽDĚNÍ TEĎ...

a třeba vzpomeňme si na AbuDhabi 2010... Kolikrát se Alonso dostal vedle Petrova? V té době by se Alonsovi těch 13 metrů navíc velmi hodilo...

rogih F1  |  14. 03. 2011 17:31

...už tu jednou byla v době a Jima Clarka, Grahama Hilla a Lotusu 49 a dalších... Skončiloto několika pěknými masakry a jejich zákazem. Technika sice pokročila o pěkný kus dopředu ale závodní auta se stále staví "na hraně", takže se bojím, že riziko poruchy stále trvá. Snad to všichni ve zdzaví přežijí!!!:-S

To nebyla pohyblivá křídla. Spíše se jendalo o velké spoilery, které byly upevněny na tenkých nosnících vysoko nad vozem, ty při velkém zatížení praskaly...brzy bylo toto upevnění zakázano, a spoilery či křídla musely být pevnou součástí vozu..

Pomozte vymýtit smrt z našich silnic. Jezděte po chodníku!

rogih F1  |  15. 03. 2011 07:30

A umíš si představit, jak to bude vypadat, až se na konci rovinky křídlo nevrátí zpět.......:-S

Fanda.LH  |  14. 03. 2011 22:16

Ne všichni vymřou, každou velkou cenu vidíme 10ky nehod a spoustu mrtvých že??

padadu  |  14. 03. 2011 16:51

prvek, kterej se smi pouzit jen za urcitych okolnosti a na urcitem kratkem miste, je uplne na nic. To je "dobry" jen na rozsekani se, kdyz se to zasekne.

Čeho sme se to dočkali....:-S

Pomozte vymýtit smrt z našich silnic. Jezděte po chodníku!

Lumix22  |  14. 03. 2011 15:41

To křídlo je stejně blbost, stačil by KERS s větším výkonem, upravit nudné okruhy, aby se na nich dalo předjíždět a jezdci se postarají o zbytek.


1 2 3 4