FIA přidá v zatáčce Club obrubník

Gilles Villeneuve Checo,Checo,Checo  |  07. 07. 2018 13:22

kousek "rozšířit" na inkr. místě trať,
FIA jde úplně opačným směrem a mermomocí chce "zadusit" rytmus "rychlé" jízdy, a navíc pa.r.chanti budou zase rozbíjet a ničit drahou techniku. diletantům se musí smát,.

Lucas di Grassi Stráťa  |  07. 07. 2018 14:36

A nechtěl by si z toho udělat třeba ovál? Limity tratě jsou jasně daný a mají se dodržovat. Tentokrát naopak FIA dělá něco šprávně.

Gilles Villeneuve Checo,Checo,Checo  |  07. 07. 2018 14:46

Hmm,. tak to je špatný přístup už k samotnému závodění, co nejvíce "omezovat", navíc hmotnost současných vozů je nesmysl, okruh byl stavěn na podstatně lehčí monoposty.,.

Lucas di Grassi Stráťa  |  07. 07. 2018 15:01

Na co pak tu trať vůbec mít když chceš aby se závodilo mimo ni?

Gilles Villeneuve Checo,Checo,Checo  |  07. 07. 2018 16:11

No, minulý závod snad nebyl jezdec, který by držel auto na dráze. Všechno to bylo čtyřma kolama mimo trať.
Je to nechutné..

Lucas di Grassi Stráťa  |  07. 07. 2018 14:37

No jo, když to FIA dlouho podporovala tak se jezdcům nelze divit.

superkliďásek  |  07. 07. 2018 11:36

Tak snad se o něj Alík nerozbije jak minule..

Lewis Hamilton Ondrej_V  |  07. 07. 2018 09:26

Já bych to nechal beze změny s tím, že jakmile jezdec bude mimo trať, tak bych rušil kolo. Vloni (myslím) tohle přísné hlídání limitů tratě bylo v zatáčce Copse a v Rakousku na krátké rovince před poslední zatáčkou.

Stoffel Vandoorne Rover78  |  07. 07. 2018 10:27

Kolo je asi moc, přejedeš jednou, pět sekund dolů, dvakrát, deset sekund dolu, potřetí pit stop pět sekund, počtvrtý pit stop deset sekund, no a popátý Black flag bo je to dylino.......Kolo dolu, bejt tam klobásy tak mu to kolo z auta možná sundaj, a bez zbytečný administrativy 😁

Lewis Hamilton Ondrej_V  |  07. 07. 2018 10:34

Zbytečně drastický. Stačilo by zrušit zajetý čas a hotovo. Už to tu bylo a fungovalo to.

r126pkp  |  07. 07. 2018 08:59

Ti rozmazlení přeplacení hošani potřebují jako limity tratě svodidla a betonové zdi a bude po porušování limitů.......

Stoffel Vandoorne Rover78  |  07. 07. 2018 01:08

Nějakej obrubník...my chceme žlutý klobásy, se oddělí zrno od plev, muži od žen, čepy od zavěšení atd...prostě očistec 😁

Lewis Hamilton sympaťák  |  07. 07. 2018 04:48

Tak to bude Fernandovi s Lewisem vyhovovat. Mistři to mají pod kontrolou. Chudák Lenek Knobla, Max to tam nezvládne a bude penalizace. To bude nářků,

Stoffel Vandoorne Rover78  |  07. 07. 2018 09:14

Všiml sis kdo se tam držel traťovejch limitů? Lewis to nebyl, stejně jako nikdo z první desítky. Proč taky když ta zatáčka je tak prudká, že je rychlejší to vzít větším obloukem a pro auto tam nic zkázou nehrozí. Ale před tejdnem? Oba mercedesy na to zařvaly. To jejich zakázaný vyhřejvání hydrauliky co mají krz motor je zjevně křehčí než jak to mají u Ferrari . Zrno od plev říkám, padni komu padni, odnesl by to každej tup nehledě na tým a jeho bodovej stav.

Ayrton Senna czepelin  |  07. 07. 2018 07:26

já jsem pro. A za klobásu bych ještě navezl půlmetrovou vrstvu písku.Auta mají jezdit po vyznačené trati, asfalt za bílou čárou slouží jako pojistka pro případ neplánovaného opuštění trati. Pokud si tím prostorem někdo protáhne závodní trajektorii, je to stejný podvod jako projetí šikany rovně. A názor, že za rozbité zavěšení může klobása..ha ha ha, a za roztřískaná auta v Kanadě může zeď šampiónů, tak ji zboříme...

Stoffel Vandoorne Rover78  |  07. 07. 2018 09:17

Přesně tak, brzdy volant maj, profíci jsou všichni až na půdu, pravidla hry znaj, ať se předvedou.



Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

18. ledna | Vůz Ferrari prošel crash testy.
16. ledna | Niki Lauda opět opustil nemocnici, kde byl hospitalizován s chřipkou.
15. ledna | Závody v Evropě budou také letos začínat v 15:10.
15. ledna | Vedle Pascala Wehrleina by mohl na simulátoru Ferrari pracovat také Brendon Hartley.