Kontroverze okolo úprav karoserie za výfuky netrvala dlouho, FIA informovala oba dotčené týmy, že jejich řešení odporují pravidlům.
Přepážku v otvoru za výfuky nasadil jako první Caterham, dnes se k němu přidal Williams. Technický šéf britského týmu Mike Coughlan obhajoval své řešení tím, že je přepážka tvořena dvěma díly, a tudíž že vyhovuje pravidlům, zatímco řešení Caterhamu nikoliv.
FIA ale oznámila, že ani jedno řešení není v souladu s pravidly. "Tým hovořil dnes dopoledne s FIA, v tu dobu nám sdělili své stanovisko," potvrdila mluvčí Williamsu.
"Tým teď chce na toto téma další vyjasnění. Rozhodnutí, zda to řešení budeme dál používat, padne před prvním závodem."
Caterham byl o něco méně sdílný. "I nadále vyhodnocujeme v předsezónních testech mnoho možností v rámci našeho běžného programu."
Přepážky v karoserii za výfuky mají za cíl ještě více ovlivnit proudění výfukových plynů pro využití pro aerodynamické účely. A FIA nechce, aby týmy v této oblasti zacházely dál.