Stewardi odpověděli Mercedesu, který se ptal na spolupráci mezi Ferrari a Haasem.
Haas bude nejen odebírat velké množství dílů od Ferrari, ale také využívá aerodynamický tunel v Maranellu. Existovalo podezření, že by Ferrari mohlo využívat čas Haasu pro sebe. Vývoj v aerodynamickém tunelu je totiž omezen.
Mercedes se obrátil na stewardy v Abú Dhabí poté, co ho na ně přesměroval Charlie Whiting. Ten reagoval na dopis Mercedesu s tím, že jde spíše o sportovní než technickou záležitost.
Toto Wolff v sobotu zdůraznil, že nejde o Ferrari ale o vyjasnění situace a varoval před „závody ve zbrojení“, kdy by větší týmy mohly uzavřít partnerství s několika dalšími týmy ve snaze o větší využití aerodynamického tunelu.
Stewardi dnes Mercedesu odpověděli. Problémem bylo i to, že Haas mohl do jisté doby vyvíjet bez omezení, protože to oficiálně nebyl tým F1, takže se na něj nevztahovala žádná omezení.
To by se mělo do budoucna změnit a budoucí tým bude muset dodržovat stejné limity jako již existující a fungující týmy.
Ferrari a Haas nicméně postupovali podle pravidel.
Foto: Getty Images / Paul Gilham