Mezinárodní automobilová federace nemá v plánu prošetřovat monopost Red Bullu z hlediska možné automatické změny světlé výšky. Podezření na tuto funkci vyjádřily některé týmy v Melbourne.
Rivalům rakouské stáje se nepozdává, že je vůz RB6 posazený velmi nízko v kvalifikaci a škrtá o zem, ale zatížení dalších 150 kilogramů paliva na startu situaci problém nijak nezhorší, psali jsme zde.
Navzdory různým spekulacím ale FIA auto Red Bullu v Malajsii z tohoto hlediska zkoumat nebude, jednoduše proto, že po Grand Prix Austrálie nikdo nepodal protest, vše zůstalo jen u diskuzí, alespoň zatím.
Mercedes GP již před druhým závodem sezóny vyjádřil prostřednictvím Rosse Brawna názor, že by automobilová federace měla v této oblasti podat upřesňující výklad pravidel. Red Bull tento požadavek podpořil, protože chce prokázat, že nic nelegálního na voze nemá.