FIA donutila Red Bull udělat další úpravu, aby RB8 vyhovoval pravidlům

Po odstranění děr v podlaze musel Red Bull Racing upravit další část vozu. FIA byla přesvědčená, že zneužívá střed kola pro aerodynamické účely.
FIA donutila Red Bull udělat další úpravu, aby RB8 vyhovoval pravidlům

Monopost RB8 měl ve středu kola sérii děr, které tým podle svého vyjádření používal pro chlazení brzd, více na této animaci, kterou Autosportu poskytl Giorgio Piola.

Ovšem FIA nabyla přesvědčení, že tyto díry slouží pro aerodynamické účely, a proto nařídila Red Bullu, aby je ucpal. Odvolala se při tom na článek 3.15 Technických pravidel, který zakazuje pohyblivé aerodynamické díly.

Stejně jako u děr, které musel odstranit z podlahy, Red Bull tuto změnu bagatelizoval a její dopady na výkonnost označil za zanedbatelné.

Další článek: Tréninky v Montrealu uzavřel nejlepším časem Vettel

18:05 | Aktualizace: Alonso se nezúčastní prezentace (otázek a odpovědí médiím) při prezentaci vozu Alpine kvůli cestovním omezením.
17:44 | Na Eurosportu 2 začíná první letošní závod formule E.
17:07 | Fernando Alonso se nezúčastní prezentace Alpine a navazujících rozhovorů. Alpine píše o hygienických důvodech. Není zřejmé, zda jde o cestovní restrikce nebo to souvisí s jeho nedávnou nehodou.
26. února | Pirelli bude sponzorem závodu v Imole. Celý název závodu tak bude: Formula 1 Pirelli Gran Premio del Made in Italy e dell’Emilia Romagna