FIA chce vyřešit nejasnosti kolem difuzorů ještě před GP Austrálie

Mezinárodní automobilová federace není spokojena s interpretací pravidel ze strany některých týmů a hodlá je upřesnit tak, aby zamezila zneužívání prostoru pro startér ve prospěch difuzoru.

Jak jsme vás již během uplynulého závodního víkendu informovali v krátkých zprávách, některé stáje vylepšily vlastnosti svých difuzorů zvětšením otvoru pro startér. Nejedná se o přímé porušení pravidel, ale spíše o využití "šedých" zón.

FIA by proto měla během následujících dvou týdnů vydat vysvětlení, které jasně definuje, co už přípustné není. Změnit své difuzory bude zřejmě muset několik týmů, měly by mezi ně patřit McLaren a Mercedes.

Šéf McLarenu Martin Whitmarsh je však přesvědčený, že otvor pro startér v difuzoru MP4-25 není o nic větší než na loňském mistrovském vozu týmu Brawn. Podobný prý mají další čtyři stáje.

Další článek: V Austrálii to bude mít Ferrari zřejmě těžší, varují Alonso a Massa

16. září | V Turecku prodali během šesti hodin 40 tisíc lístků ze 100 tisíc plánovaných. Není divu, lístek stojí 30 tureckých lir (cca 90 Kč).
16. září | Hamilton měl při restartu problém s brzdami, ze kterých se kouřilo a dokonce vyšlehl plamen. Tým uvedl, že to bylo způsobené nižším chlazením brzd kvůli profilu okruhu.

24 hodin Le Mans

Čtvrtek 17. září 2020
1. trénink 10.00–13.00
2. trénink 14.00–17.00 (ES2)
Kvalifikace 17.15–18.00 (ES2)
3. tréninik 20.00–00.00 (ES1)
Pátek 18. září 2020
4. trénink 10.00–11.00 (ES1)
Hyperpole 11.30–12.00 (ES1)
Sobota 19. září 2020
Warm-up 10.30-10:45 (ES1)
Start závodu 14.30 (ES1)