Ferrari: Zadní křídlo možná Alonsovi ukradlo vítězství

Carloss27 F1  |  22. 04. 2013 14:24

Těším se na Španělsko jak zase uvidím tohle:http://www.youtube.com/watch...

tom.lns  |  22. 04. 2013 13:28

Pech je, třeba když do něj napálí jiný auto. To, že někdo vyrobí a nasadí do závodu nekvalitní díl, který selže, to není žádná smůla. To je prostě "made in Italy"...

kimiseba  |  22. 04. 2013 12:50
D@RIO  |  22. 04. 2013 12:25

doufám že tu smůlu si už Ferrari vybralo!DRS bylo v tomto závodě důležitější než kdy jindy!!sám Vettel po závodě řekl, že na nejdelší rovince foukal hodně silný protivítr a tak DRS hrálo o dost větší roli než obvykle!! Fernando opět ukázal svou extratřídu!

LuckyFerrari  |  22. 04. 2013 11:29

Snad si Ferrari vybralo smůlu na celou sezónu dopředu,. A od příště budou už jen vítězit a oslavovat triumfy na bedně. Smůla by se teď mohla otočit na RedBul...

MilaRichtr  |  22. 04. 2013 10:17

Je to děsný když si člověk uvědomí co všechno mohlo být jinak ale na to je potřeba rychle zapomenout prostě system DRS neselhal jen Fernandu Alonsovi stalo se to mnoha jezdcům Já si vždy říkám k čemu to DRS je přeci zmáčknout tlačítko a předjet druhého dokáže každý to není žádné umění umění je předjet toho druhého za pomoci svých dovedností. Zkrátka a jasně mělo by být DRS zrušeno k čemu to je ti co rozumí F1 ti to odsuzují a ti druzí to berou jako zábavu a je to proně atraktivnější.

oskiii  |  22. 04. 2013 10:36

souhlasím...proti DRS jsem od jeho zavedení.Na tratích jsou dva úseky DRS...dnešní F1 je vyrovnaná.Bránící jezdec nemá šanci na efektivní obranu.Co o to,že třeba v technické části dráhy získá pracně pár desetin a soupeři poodjede,když je v detekci na 0,9 a soupeř se na něj zase bez sebemenších potíží dotáhne.DRs není pomůcka pro snažší předjetí jak bylo prezentováno.Je to berlička pro udržení v souboji a větší atraktivitu.

Pepino60  |  22. 04. 2013 12:50

Musím také plně souhlasit. DRS se mi nelíbí ani trochu. Spíš než zavedení DRS měli povolit vývoj motorů bez nějakého absurdního zmrazování. Myslím, že by tím zatraktivnili závod více než nějakým přiblblým DRS. Za jedno je použití tohoto systému vůči jezdci jedoucímu byť o méně než sekundu vpředu jednosečnou zbraní, protože ten nemá absolutně šanci se ubránit a podruhé je to zase systém navíc a jak víme čím více součástek tím větší poruchovost. Nikdy jsem to neuznával a uznávat nebudu, tak jako nějaké přitroublé V6.

valdock13  |  22. 04. 2013 10:02

Mě udivuje, že tady někteří píší, že měl Fernando dvě neplánované zastávky. Měl jen jednu, tu v tom 6 kole sice nebyla plánovaná, ale stejně by do 4 kol přišla. Byl v boxech 4x, drtivá většina 3x. Ztratil max 20s, což by ho dostalo do boje s Kimim, na Seba by neměl. Zadruhé, na ale se nehraje, chyba byla na straně Ferrari.

oskiii  |  22. 04. 2013 10:11

ještě může být rád,že neskončil jako Schumacher vloni v Kanadě,kterému se DRS zaseklo úplně,takže musel odstoupit z bodované pozice.

valdock13  |  22. 04. 2013 10:19

Vzpomínám si na to, dokonce jsem to zmiňoval u jiné diskuze.

oskiii  |  22. 04. 2013 10:31

DRs je dobrá berlička,ale taky dokáže zničit dobře rozjetý závod.Tenhle systém je velmi vytěžovaný a jezdec nedokáže ovlivnit jeho životnost.Pokud je problém s motorem,nebo převodovkou,tak to lze ještě ovlivnit a závod třeba i dojet,ale DRS...je velmi nečitelný systém.

valdock13  |  22. 04. 2013 10:38

Ano, ale je to pro všechny stejné. Nikdo nenutí jezdce ho použít, je to zcela dobrovolné.

BRADDOCKS.CZ  |  22. 04. 2013 11:01

Tak mi řekni jediný důvod, proč ho nepoužít, když tady meleš cosi o dobrovolném rozhodování. Ty tvoje příspěvky, to je dílo! :-@

oskiii  |  22. 04. 2013 12:10

to je fakt,ale když jede vláček 3-4 jezdců za sebou a všichni jsou od sebe do 1 sek.,tak pochybuju,že ten poslední nebude aktivovat DRS a nechá si uniknout zisk třeba i dvou pozic,v horším případě si je nechá poodjet


1 2 3 4 5 ... 13