Lewis Hamilton by s přehledem získal pole position, pokud by všechny své nejlepší sektory poskládal do jednoho kola,
Sebastianu Vettelovi naměřili na speed trapu 327,1 km/h, což bylo o 5,1 km/h více než v případě Bottase. Hamilton byl pomalejší dokonce o 7,8 km/h. Na cílové čáře to bylo těsnější. Vettel jel 275,6 km/h, Hamilton ztratil 2,9 km/h.
Ve všech sektorech ale vládl Hamilton. V prostředním sektoru, ve kterém je dlouhá rovinka mezi 13. a 14. zatáčkou a část cílové rovinky, ztratil Leclerc na Hamiltona 0,177 s. Nejtěsnější to bylo v prvním sektoru, kde Vettel na Hamiltona ztratil jen 0,012 s. V posledním sektoru to bylo 0,198 s.
Pokud by Hamilton dokázal své nejrychlejší sektory poskládat do jednoho kola, byl by jednoznačně na pole position.
Ideální kola
(součet nejlepších sektorů jezdce)
P |
Jezdec |
Čas |
Ztráta |
1 |
Lewis Hamilton |
1:31.177 |
|
2 |
Valtteri Bottas |
1:31.422 |
0.245 |
3 |
Sebastian Vettel |
1:31.506 |
0.329 |
4 |
Charles Leclerc |
1:31.642 |
0.465 |
5 |
Max Verstappen |
1:31.853 |
0.676 |
6 |
Nico Hülkenberg |
1:32.679 |
1.502 |
7 |
Pierre Gasly |
1:32.804 |
1.627 |
8 |
Daniel Ricciardo |
1:32.912 |
1.735 |
9 |
Kevin Magnussen |
1:32.947 |
1.770 |
10 |
Daniil Kvyat |
1:32.970 |
1.793 |
Foto: Getty Images / Dan Istitene